İyi günler. İlk izlenim, ziyaretin yanı sıra harikaydı. Hoş ve kibar bir resepsiyonist telefonla benimle iletişime geçti, tüm soruları fazlasıyla cevapladı. % -50 hisseden bahsettim. Beni ilk prosedür için kaydettim, videoda bir salonu nasıl bulacağımı açıkladım ve açıkça gösterdim. Usta hoş bir kız, nazik, işinde temiz, bu prosedürden doğru bir şekilde bahsetti ve işini yaptı. Beni yeniden işlem için kaydettim ve yine de yöneticinin kaydı onaylamak için iletişime geçeceğini söyledi. Hoşuma gitti.
İşte şimdi, ikinci izlenim. Şimdi yeniden prosedürün zamanı geldi..
Kimse iletişime geçmedi, tamam, kayıt yani. Somnoy ile ilk kez iletişim kuran kıza kendisi mesaj attı. Sessizlik.. Eh, kişisel bir telefonun yeterli olmadığı ve bir kişinin izinli olduğu yok, diye düşündüm, cevap alamadığımda. Belirlenen zamana kadar gittim. 20 dakika ofisin altında oturdum, kapıda belirtilen numarayı aradım. Müsait değil..
Kızgın, boşa harcanan zamandan, bozuk ruh halinden ve yolda harcanan paradan pişman olarak ayrıldı. Banliyölerde yaşıyorum ve oraya geri dönmek iki saat sürdü.
Tabii ki sms'imi okudular ama maalesef hiçbir şeye cevap vermediler.
Gününüzü mahvetmek istiyorsanız, burayı ziyaret ettiğinizden emin olun.
Sahiplerine dileklerim... Kriz döneminde müşterileri çekmek için promosyonlar düzenleyerek işte daha net ve daha verimli olacaksınız. Eminim böyle yalnız ben değildim. Uzun vadeli işbirliğine güvenen yeni müşterilerin kaybından kaçınamazsınız. Saygılarımla, Anastasia.