Хожу в этот салон уже 2 года и просто всегда остаюсь в восторге! Последнее время хожу к Дарье, супер мастер, все всегда очень быстро и качественно сделано. От моих ресниц всегда все в восторге!
Отличные мастера! Могу выделить Анну, Дарью, всегда быстро и качественно! Результат всегда радует!
Haziran ayından bu yana bu stüdyoyu ziyaret ettim, usta Anyuta, harika bir usta ve harika bir iş. N.D.'ye hangi acil durumun geleceğini bilerek, 5 Kasım'da, 17 Aralık'ta bir artış, 27 düzeltme için önceden kaydoldum. 8 Kasım'da yönetici bana Anna'nın tarihlerle bir şeyleri karıştırdığını ve çalışmadığını yazıyor, kısa bir yazışmadan sonra yönetici her şeyin yolunda olduğunu ve kaydın olduğu gibi kaldığını söyledi. Dün Kasım 29, salonun sahibi belli bir Daria'yı yazın.
"Victoria, iyi akşamlar. 27 Aralık günü saat 9.30'da Anyuta'ya düzeltme için kayıtlısınız. Programla ilgili biraz kafa karışıklığımız oldu.
Sizden saat 10: 30'da Daria'ya gelmenizi isteyebilir miyim?
Bu gün Ani olmayacak, maalesef"
Buna cevabım, kayıtlarımın neden tüm müşteri listesinden, birincisi başka bir ustaya, ikincisi başka bir zamana aktarıldığını tam olarak anlamadığım, herhangi bir indirim teklif etmeden, pervazımın açıkça benim olmadığı göz önüne alındığında hiçbir şey. Daria'ya aktarmayı düşünebileceğimi yazdım, ancak% 50 indirim durumunda, bence bu tamamen haklı. Daria bana neye cevap verdi:
"Victoria, bana bir müşteri ziyaretinin maliyeti 5000 ₽ 'dan başlıyor. Elbette sizi ustanızın fiyatına göre kabul ederdim.
Stüdyomuzda başka indirimler sağlanmamaktadır.
Kaydınızı iptal etmedik. Sizden sadece pozisyona girmenizi ve bir kez başka bir ustaya gelmenizi istedim.
Sadece zamanınıza saygı duyabileceğinize inanmanız üzücü, benimki sizi ilgilendirmiyor. Ve benim yerime ne kadar parayla çalışacağımı seçmek de yanlıştır.
Maalesef bu durumda ziyaretinizi iptal etmek zorunda kalıyorum. "
Doğal olarak, her şeyden önce zamanımı takdir ediyorum, bu yüzden önceden kaydoldum, kabinde bir çeşit kaplama oldu. Bir müşteri olarak bana başka bir usta ve başka bir zaman teklif ettiler, üzgünüm sevgili Daria, ancak bu şekilde iş yapılmıyor, her şeyden önce önceden kaydedilmiş müşterilerinize belirli bir ustaya ve Oda'ya saygı duymuyorsunuz. zaman. Tebrikler, her 3 haftada bir, kısa görüşlü ve oldukça aptalca bir birikim yapan düzenli bir müşteriyi kaybettiniz. Sorumlu olaydan önce sizi hayal kırıklığına uğratmak istemiyorsanız ve size tavsiyede bulunmuyorsanız, bu salona bir daha asla girmemelisiniz. Daria'ya iş yapma ve müşterilerle iletişim kurma kurslarına gitmenizi tavsiye ederim.
Была в салоне первый раз и приятно удивлена. Мастер Анастасия очень приятная девушка ! Сделала все быстро и красиво . Так же помогла выбрать цвет и тип наращивания . Буду и дальше ходить в этот салон )