Mağazanın vitrinde bir yönlendirici var, bir fiyat etiketi var.
Satış danışmanının bana söylediği 15 dakika boyunca sıraya girdim, hayır satamayız, bunu satın alabileceğiniz bilgiler için buna değecektir.
Burada satın alınamadığında kimin için ne satın alabileceğiniz bilgisi var, internetten sipariş vermeleri söylendi.
Alıcıların kafasını karıştırmamak için vitrinden çıkarma talebine cevap sağlamdı "Hayır!"
Vitrinden gelen yanlış bilgiler nedeniyle sıraya girdiğimi fark edince, pazarlamacı sorulması gerektiğini söyledi.
Beeline kendini tamamen geride bıraktı.
Очень внимательное отношение. Я выясняла два сложных вопроса - разблокировки сим карты и перевода номера от владельца пользователю. Мне доходчиво всё разъяснил директор офиса и помог в решении проблемы. Вежливо, спокойно, с сочувствием. Потом ещё поменял плёнку на смартфоне. Очень аккуратно.
Большое спасибо.