Bu salondaki müşterilere karşı iğrenç bir tavır. Ben buradayım ve karşılığında sessizim. Svyaty'deki ev interneti sözleşmesini bir çıkışla feshetmek istedim. Çalışan dişlerinden bir tür öfkeyle konuşuyordu. İmzama yarım dolu bir form doldurdum. Doldurmam gerekip gerekmediğini sordum, her şeyin dolu olduğunu haykırdı. Durum böyle olmasa da. Tamam, tartışmadım, imzaladım. Her zamanki gibi ifadenin bir kopyasını istedim. Ve bana cevaben, bu kaba yine hiçbir kopya olmayacağına havladı. Acaba ona ulaştığımı nasıl kanıtlayacağım?
Genel olarak, çalışan sanki ben onun evine toplanıyormuşum gibi davrandı. Ayrıca elleri ya likenlerde ya da sedef hastalığında her şeye sahiptir. İzlemek pek hoş değil.
Uzun zamandır salonlardaki iletişimden böyle bir olumsuzluk alamadım. Dahası, eşikten, düz bir yerde.
Eve geldim, sitede formu indirdim, olması gerektiği gibi doldurdum ve elektronik olarak gönderdim. Yoksa kim bilir, bu tuhaf hanımefendi ifademi çöpe atmış olabilir. Ondan kurtulacak.
Belki beeline'ın mobil iletişimini de reddedeceğim. Oradaki her türlü ayaklarımın benim hakkımda silinmesini istemiyorum. Neyse ki, bir alternatif var.
Директор офисв Столярчук С.Д. не компетентен и ему все равно не только на клиентов, но и на арибыль получаемую Билайном. Она не знает, где находятся официальные документы га сайте бтлайна и считает, что и не жолжна этого знать. Проблема осталась не решенной. И принято решение переходить с бмлайна к другому оператору. Так как обслуживание не соответствует уровня оплвты за их услуги.
Виктор.
Очень профессиональный Сотрудник! Таких людей должно быть больше! Человеческое отношение, приятная беседа и максимально профессиональное доведение информации. Начальство, поощрите и гордитесь.