Yönetici Daria ve Alexandra, SIM kartın başka bir aboneden benimkine yeniden düzenlenmesi sorununu çözmeye yardımcı oldular. Başka bir abone başka bir şehirde olduğu için uzaktan karar vermek zorunda kaldım.
Yönetici Daria, her şeyin nasıl gittiğini ve sözleşmenin düzenlendiği ana abone olmadan değişikliklerin yapılamayacağını açık ve ayrıntılı bir şekilde anlattı. Yeniden başvuru için bir başvuru yazabilirsiniz, ancak geçerlilik süresi bir yıldır ve benimki 2022'den kalmıştı. Bu nedenle, danıştığınız için teşekkür ederiz ve sim karttaki kimlik bilgilerini hızlı bir şekilde değiştirdiğiniz için Alexandra'ya çok teşekkür ederiz.
Kızlara saygı gösteriyorum.
Расстроена и очень сожалею, что обратилась в этот офис. Менеджеры Дарья и Александра не имели никакого желания разобраться в моем достаточно простом вопросе, не сделали ни одной попытки помочь мне, разговаривали на повышенных тонах, очень дерзко. Я являюсь клиентом компании Билайн более 20 лет, не намерена терпеть такое к себе отношение. Утвердилась в том, что нужно менять оператора. Уважаемое руководство компании, пожалуйста, обратите внимание. Нельзя так работать и категорически нельзя так общаться с клиентами.
Hareket halindeyken insanları aldatıyorlar. Abonelik ücreti olmadan bir sım kart satın almaya çalışırken, hesabın yenilenmesi empoze edilir. Bu nedenle, normal bir SIM kart için benden maliyeti 150 veya 200 ruble yerine 600 ruble talep ettiler. Hesabın gönüllü olarak zorunlu olarak yenilenmesini zorunlu kılmaya çalıştılar. Hesabı yenilemeden bir SIM kart satın almaya çalıştığımda reddedildi, 600 rubleye mal olduğunu söylediler ve bu şirketin politikasıdır. Tüketici haklarının en büyük ihlali.