Beeline'in 133 Krasnolesye'deki ofisinde, Akademik alışveriş merkezinde bir çalışan var - Alexander, "yönetmen" pozisyonunda. Bu çalışan müşteriye saygısız, kaba ve kaba davranıyor. Sorunlarla ilgili soruları çözmedim. Tamamen yetkin değil, müşteri odaklı değil. Ofiste çalışmanın kontrolü yoktur. Şikayet ve öneri kitabında, bu çalışan da dahil olmak üzere cevapsız birçok şikayet bulunmaktadır. sorulara çözüm bulunmuyor. Durum değişmiyor. Böyle bir ilişkiden sonra, arzu sözleşmeyi feshetmektir. Böyle bir hizmette kesinlikle olumsuz bir arzu yoktur.
Beeline kalitesi çok düştü. Tavsiye etmiyorum !!!
Dün şarj almaya geldim. Orada böyle adamlar çalışamaz, ikisi sandalyelere otururlardı ve merhaba demediler bile, adam bana bir şarj satardı, dak bununla uğraşırken işleri hakkında konuşurdu. Ben hiç yazmıyorum ama burada doğrudan tükendiler. En azından veda etseler bile ayrıldığımda, Duck bana böyle bir alaycılıkla cevap verdikten sonra dediler. Yönetim nereye bakıyor?
Оформил симку и подключил тариф, прихожу домой, по итогу мне подключили Облако билайн, о котором не просил за 150 руб, и за тариф плату не списали, по итогу нужно закидывать ещё 300 рублей, чтобы покрыть тариф, настолько хитрых и ужасных консультантов я ещё не видел