Personel için beş yıldız. Çok güzel insanlar. Otelin tüm personeli çok hoş, cana yakın ve yardımseverdir. Türkçe ve ingilizce konuşuyorlar. Odalardan fazla beklemeyin. Standart oda küçük bir odadır. Ses yalıtımı yoktur, herkes duyulabilir ve her şey duyulabilir. Bu muhtemelen en büyük dezavantajdır. Talep üzerine oda temizliği yapılmaktadır. Her gün evimizi temizlediler. Oda temiz. Banyo oldukça temiz ama daha iyisini yapabilirsin. Yataklar, şilteler, yastıklar, nevresimler temizdir. Banyo aksesuarlarından: şampuan, duş jeli, vücut sütü, kalıp sabun, dağıtıcılarda sabun (köpük), terlikler. İki kişilik havlular üç küçük ve iki büyük havlu verilir. Çay, kahve, su ısıtıcısı.
Otelin konumu iyidir. Sakin otelin bulunduğu cadde. Metro ve otobüs durakları yürüyerek beş dakika uzaklıktadır. Etrafta birçok süpermarket, kafe, kantin, eczane var. Yakınlarda bir alışveriş merkezi, bir park var.
Normal bir otel, check-in sırasında iki odadan seçtim, bir odada banyodan çok hoş olmayan bir koku vardı. Ve böylece yer iyi, metroya yakın, doğal olarak yakınlarda birçok kafe var, lezzetli ve ucuza yiyebilirsiniz
Genelde rezervasyon yaptırıyor.Türkiye'de kom çalışmıyor (engellendi veya bu ruhla ilgili başka bir şey). Bu fotoğrafları eklemek için vpn üzerinden gidip ekran görüntüsü almak zorunda kaldım. Ancak Türkiye'de değilseniz elbette rezervasyon yaptırabilirsiniz. Bu arada, deneyimi tekrarlayın. Tarihleri seçiyoruz, İstanbul şehri ve Şişli Beijing Hotel'in teklifi en iştah açıcı şekilde sunuluyor. Üç gün önce orada 80 bin ruble'den 13 bin ruble'ye bir fiyat artışı yaşadım (üç gece, dört kişi, süit!). Rezervasyonlar kişisel hesabınızda asılı, her şey yolunda... Muhtemelen Çinliler buraya kalabalıklaşmadan önce gitmişlerdi ama şimdi koronovirüs, Çinli yok, süitler boşta. Şans ve seviye booking.com genius (karar verdim). Otele giriyorsun, soyadını söylüyorsun ve müdür aniden kartınızın çalışmadığını söylüyor. Kişisel hesabınıza bakıyoruz ve orada böyle bir şey var. Bu arada, rezervasyon yapmak.Com, ekranın görüntülenmesini yasaklıyor (ancak kimse telefonun fotoğrafını telefonla iptal etmedi). Soru: Buraya havaalanından taksiyle veya Taksim Meydanı'ndan 10 dakikalık yürüyüşle (ki bu elbette daha doğru ve çok daha ucuz taksiler) kaç kişi gelip yeni bir yer aramaya gidecek (bu zor değil, İstanbul'da her zaman birçok mükemmel seçenek var). Ve uçuştan yorulan kaç kişi burada kalmayı kabul edecek, ancak odada daha kötü, ancak oldukça uygun bir fiyatla taşınacak? Soruların cevapları önemsiz. İstanbul'da rezervasyon tercihinin ilk satırında otelin açık bir şekilde haksız yere ilan edilmesi ve şüpheli bir rekabet mücadelesi önemlidir. 5 dakika sonra Odessa'dan bir çift buraya gelmemiş olsaydı, bunun yanımda bir söve olduğunu düşünmüş olabilirim (kartlı bir şey var), hemen benzer bir öfkeyle şaşkına dönmüşlerdi.
Peki, rezervasyon yaparken, zırh altında Rusça bir itiraz yazmış gibiydim.. bakalım, ama henüz cevabında hiçbir şey yok.
4 yıldız çekmiyor. Personel mesai saatleri içinde lobi barın dışında sigara içiyor. Duş kabini nemli ve küf kokuyor. Bitişikteki binanın görünümü. Ayrıca pencerenin yanında, odanıza diğer katlardan girmenin zor olmayacağı bir yangın merdiveni vardır. Avantajlardan: uygun fiyat, iyi uyum
İğrenç hizmet. 8 günlük kahvaltılar için 40 Euro aldılar, aslında sadece üç kahvaltı aldım. Resepsiyon yöneticileri inatla kahvaltı isteğimi görmezden geldiler. Ve bu şaşırtıcı değil, çünkü onlardan sadece biri ingilizce konuşuyor
Daha önce hiç bir otelle karşılaşmamıştım, burada her şeyi tarif etmek için yeterli yer yok. Unutmayın, burada kalmanız için size ödeme yapsalar bile düşünmeyin