Merhaba! Ürün seçimi büyük, ancak resimlerde. Sürekli olarak en az 15.000 tutarında sipariş veriyorum, ancak malların kalitesi arzulanan çok şey bırakıyor. Kısa bir süre önce 24 Haziran'da sipariş geldi, 7 çalı sipariş ettim, hepsi kuru çubuklar. Blue Lagoon ortancasını ikinci kez sipariş ediyorum. İlk defa, bir bardakta çırpınan kuru bir çubuk geldi ve şimdi de aynısı. Yaban mersini 2 kez sipariş ettim, genellikle bir bardağa yerleştirilmiş kökü olmayan bir dal gönderdiler. Ve bu sipariş genellikle korkunç, çöplük için 17200. Parayı iade etmeyi ve toplayıcıyı cezalandırmayı talep ediyorum. Sunulan malların ve hizmetlerin kalitesinden hiç sorumlu olan var mı? Ya da size uygun olmayan yorumları sildiğiniz için kendinize reklam veriyorsunuz. Tüm siparişlerimi size gönderebilirim. Bu da son siparişin fotoğrafı
Birkaç kez sipariş verdim. Güzel bir siteye ve iyi posta paketlerine ek olarak, iltifat edemem. Hem hasta fideler gönderdiler hem de kuru fideler gönderdiler. İlk yıl yaprakların biraz başlamasına izin verilen fideler vardı, ancak ikinci yılda kayboldular. Kötü bir inceleme yazana kadar elektronik itirazlara yakında cevap verilmiyor. Tavsiye etmiyorum. Canlı olduğu gerçeği - kiraz, elma ağacı, kuş üzümü, üzüm vb. - meyvelerin ne olacağı henüz bilinmiyor. Birçok hisse senedi var, fiyatlar iyi düşürüldü, ancak fidelerin kalitesi tartışmalı. Çok hayal kırıklığına uğradım.
Çevrimiçi mağazanız, bahçe ve sebze bahçesi için ve uygun fiyatlarla en geniş ürün yelpazesine sahiptir.
Kendim ilginç seçim türlerini çok seviyorum, benim için çok ilginç şeyleriniz var.
Size aynı çeşitliliği ve daha fazlasını diliyorum!
Ve alıcılarınız için iyi sürgünler ve her zaman zengin bir hasat.