Bankaların en iyileri. Tüm sorular net ve anlaşılır bir şekilde cevaplanıyor, şaşırdım!!! Aferin beyler!!!
Yoldaşlar, neden öfkeli yorumlar yazıyorsunuz, çünkü insanlar otomatik olarak kötüye uyum sağlıyor
Tamamlıyorum, elbette yorumları okudum ve kendimi ayarladım, ama her şey yolunda gitti diye bağırıyorum. İçeri girdim, tüm pencereler çalıştı, bir bilet aldım, aradım, kızlar çok cana yakın, aynı soruya 10 kez cevap veriyorlar))). Bankada 6 dakikadan fazla kalmadım.
Hataları kendileri yaparlar, ancak banka suçludur.
Çok büyük bankaya teşekkür ederim!!!
Aferin siz!!!
Unistrim havale kuponuyla bir saat sırada oturdum. Danışmanın kız arkadaşına ne kadar beklemem gerektiğini sormaya karar verdim, bana cevap verdiler, başka bir ödeme bileti alın ve bekleyin. Korku, sadece şok ve neredeyse hiç insan yok. Tabii ki, müşterilere karşı tutum arzulanan çok şey bırakıyor. İyi yaptıkları tek şey hizmetlerini empoze ediyor.
Banka hakkındaki olumlu eleştirilere katılıyorum. Kuyruklar mı? Evet, hayatım boyunca sıralardayız ve bunun nesnel nedenleri var! Yani banka popüler. Buna karşı hoşgörülü olalım. Beklenti, müşterilere karşı dikkatli bir tutum, önerme ve yardım etme isteği ile telafi edilir.