İşini değiştirdi ve bu bankanın kartını kullanmayı bıraktı. Pozitif bakiye ile uygulamada engelledim, ancak bir ay sonra 41 kuruşluk borç hakkında bana bir sms geldi. Onu ödemek ve hesabı kapatmak için bu şubeye geldim. Görünüşe göre, gelecek ay başladığından beri zaten 3.41 borcum vardı. Sonuç olarak, kasiyere 5p veriyorum, ancak o değişikliği olmadığını söylüyor ve kartla ödeme yapmayı teklif ediyor. Başka bir bankanın yeni kartımla ödedim, bunun için 8.59 borç aldım)) Bu yüzden bloke ettiğim ve kullanmadığım bir kart için 41 kopek ödemeye geldim, ancak 8.59 ödedim. Çünkü bankada 5p'den değişiklik yok)) Tabii ki buna kızgınım. Ve bankada değişiklik olmaması güzel değil.
Küçük ama kullanışlı bir şube, olası sahtekarlıkla ilgili olarak görüştük ve sorumuz derhal çözüldü, her şeyi açıkladılar, kibar kıza çok teşekkür ederim, bize çok yardımcı oldu!
11/13/2023 17.30 - 18.00 saatleri arasında bu bankadaki para birimini değiştirmeye karar verdim, çünkü o gün uygun bir oran vardı. Kasiyer çok uzun bir süre faturalarımı inceledi: ovuşturdu, parladı, tekrar ovuşturdu, ek ışıklar da dahil olmak üzere, sanki ilk kez böyle bir para görüyormuş gibi. Sonra bir "karar" verdim: faturalardan birinde 10 mm'den fazla bir leke var, buna göre bu faturayı değiştiremiyor. Para ATM tarafından verilir, yani normal, sahte veya başka bir para değil. Kusur yok. Meslekten olmayan bir kasiyer, bu notu veren bankada değiştirmesini tamamen "tavsiye etti" demişti. Bu genel olarak müşteriye karşı tutum nedir???!!!! Ben sadece şaşırdım. Bu bankanın atmosferi de etkilendi: bodrumun kokusu, elektronik kuyruğun olmaması. Sadece korkunç!!!! Sanki 1980'lerde kırsal gişeye girmiş gibiydim. Bu banka, genel olarak bankaların sahip olabileceği en kötü şeydir: profesyonellik eksikliği, pislik, müşteriye karşı tutum, reddetmek için uydurma nedenler. Çalışanların görünümü de arzulanan çok şey bırakıyor. Doğal olarak, bu "bankada" hiçbir şeyi değiştirmedim. Bu kurumu ziyaret ettikten sonra çok iğrençtir. Başka bir bankada banknotlardaki lekeleri sordum. Faturalar çok dikkatli bir şekilde incelendi - lekeler veya başka kusurlar yok!!! Peki o zaman tarım çalışanları ne yapıyor???!!!
Bu bankayı kimseye tavsiye etmeyeceğim. Ziyaretten sonra geriye sadece olumsuzluk kaldı. Burası dibi!!!
Odanın alanı küçüktür -bu böyledir, ancak 301/6 şubesinin uzmanları iyi profesyonellerdir. Ustyushkova Anna ve Okunets Anastasia, karmaşık bankacılık işlemlerini hızlı, hızlı ve anlaşılır bir şekilde çözdüler. Ayrı olarak, uzman Rudinsky A.S.'yi yetkin, profesyonel tavsiye ve yardım için not etmek istiyorum.Teşekkür ederiz! Belagroprombank'ın liderliğinden, zor koşullarda görevlerini mükemmel bir şekilde yerine getiren listelenen çalışanları mümkün olan her şekilde teşvik etme talebi. Aferin beyler!
Sooo, vurguluyorum, çok yavaş hizmet , Sovyet 40, 1 müşteriye hizmet 35-40 dakika !! Ve sonra öğle yemeğinde hızlı bir şekilde ve her zaman olduğu gibi bir bilet gişesi çalışıyor.
Çalışma programı belirtilene uymuyor, bu nedenle uzmanlar öğle yemeğinden geç kalmalarına da izin veriyorlar (mola 13: 00 ile 13: 45 arasında ve aslında 13: 55'te döndüler).