"Harika" bir bankanın temsilcisiyle iletişime geçmek ve atm'lerle ilgili memnuniyetsizliğimi ifade etmek istiyorum. Tüm önyargılar Slutsk şehri'ne eğik.
1. 2025 yılı yolda, ATM makineleri ve kiosk bilgileri ile ilgili işletim sisteminiz 2010 yılında mı takılıp kaldı yoksa bu kutuların ATM adı altında üretilmeye başlandığı yıl mı takıldı?
2. Dürüst olmak gerekirse, en son ne zaman güncelleme yaptınız?
3. Bankanın temsilcisi misiniz, atm'nizde en az bir kez para çektiniz mi veya hizmetler için ödeme yapmaya çalıştınız mı?
4. Cihazınızı hangi değerlendirmeye göre değerlendiriyorsunuz?
5. İşte soru bu:
Bankanın karı neye gidiyor?
Müşterileriniz için 60 soru yoksa.
Normal ileri düzey insanlar, modern kuruluşlar sizinle çalışmayacak.
Bireylere ve tüzel kişilere hizmet kalitesini iyileştirmeli ve sizi diğer modern bankalara gitmeye zorlamamalısınız.
6. Yaşlıların ve sinir sistemi zayıf olan kişilerin ATM yazılımınız ve bilgi kioskunuz sizi düzensiz bir bozulmaya sürükleyebilir.
7. Çalışanlarınız, müşteri başına nakit çekmenin harcandığı zamanı kaydettiler mi? Diğer Atm'lerle karşılaştırıldınız mı?
8. Bu, işlemler için ödeme yapmak için ne kadar zaman harcanmalı?
9. Belirli bir zamanda kuyruktaki insanların ne kadara mal olduğunu kaydettiniz, hiçbir şey sizi rahatsız etmedi mi?
10. Nakit işlemlerin yürütülmesinde bilgi kartında sık görülen bir hata.
Genel olarak, müşterilere para iadeleriyle ilgili istatistiklere baktınız mı, iade başvurularının sayısını hesapladınız mı?
Değilse, istatistiklere girmenizi ve yetkin çalışanlara bunun neden olduğunu sormanızı tavsiye ederim.
"Tekniğiniz", insanların ve çalışanlarınızın kişisel zamanını bir para iadesi beyanı yazmak için harcıyor. Başvuru bir dakikalığına kağıt üzerinde yazılmıştır. Arşiviniz gereksiz atık kağıtları depolamak için lastiktir, şimdi tüm bankalar elektronik versiyona geçmektedir.
11. En azından hizmeti iyileştirmek için bir şeyler yapmanızı tavsiye ederim, en azından ATM'leri ve bilgileri ödünç alın.
Şimdi benim durumumla ilgili olarak, 13.09.24'te olanlar oldu.
Ben deneyimli bir kullanıcı gibiyim, infakiosk'taki hizmeti nakit olarak ödemek istedim.
Benden önce bir kişi hizmeti nakit olarak ödedi, zamanı 25 dakika sürdü (tabii ki ayrılmayı düşündüm, ama koşullar).
Ameliyatı yapmaya yaklaşıyorum ve burada bir hata veriyor, bence gayet iyi, sadece 100 ruble kaybettiğim için şanslıyım.
Ve aynı durumun zaten yarım yıl arayla olduğunu hatırlıyorum, ama o zaman artık orada 200-300 ruble şansım olmadı. O zaman bile gerçekten bir şikayet yazmak istedim, öfkemin sınırı yoktu. Para 2 hafta içinde iade edilir. Banka çalışanları müşteri olmayı teklif ediyorlar, tanrı korusun dedim. Birisi okuyorsa, nakit olarak verilmesini isteyin. Şahsen diğer bankalarla hiç sorun yaşamadım, işlemler saniyeler içinde gerçekleşiyor.
Bankanız piyasadaki en kötü bankalardan biridir.:
- Servis hızları
- işletim sistemi
- ATM makineleri vb.
- İşlemlerin gerçekleştirilme zamanı.
Bankanız sadece aşırı emekliler içindir.
Yorumların işlenmesinden sorumlu sevgili banka yöneticisi bana standart bir cevap göndermeyin, yönetiminizin incelememi görmesi iyi olur. Teşekkürler.
Hayatımda bankadan daha kötüsüyle tanışmadım! Sürekli birçok insan var, ancak sadece iki kasa çalışıyor, eğer birinin hayatta yapacak bir şeyi yoksa, o zaman kesinlikle bu bankaya girip önünüzde duruyorsunuz. Kimin $ 'a ihtiyacı olduğunu orada satın almanızı tavsiye etmiyorum, çünkü o zaman onları Belarus Cumhuriyeti'nde hiçbir yerde değiştiremezsiniz!