En iyi banka! Her zaman yardım edecekler ve anlatacaklar, bazen kuyruklar oluyor ama bu bir kez daha sözlerimi doğruluyor. Müşteriler tarafından talep ediliyor!
Yeni Yıl tatilleri için Vitebsk'taydım. Para birimini değiştirmek için bu bankaya gittim. Kasanın çalışanı çok kibar ve arkadaş canlısıydı. Parayı hangi mezhebe göre vereceğimi ve başka sorularım olup olmadığını sordum. Ruh hali bile yükseldi. Bankanın kendisi hakkında hiçbir şey söyleyemem, ancak departmanı beğendim - rahat ve rahat.
İyi günler!
Bu banka her zaman büyük kuyruklardır, hizmet için kuponunuzu çok uzun süre beklemeniz, zamanınızı harcamanız gerekir.
Bankada hizmet iyidir, uzmanların hepsi cana yakın!
Her zaman bankada bir sıra vardır, döviz kurları her zaman karlı değildir, ancak çok kibar personel herkesle konuşacaktır))) Bankada oturmak için çok fazla koltuk ve interneti kullanmak için bir bilgisayar var.banka.
İnsanlar cana yakın, vasıflıdır, ancak genç deneyim azdır, önceden hazırlanın ve her şeyi sorun. Uygulamanın çalışması için Belaruslu bir sım karta ihtiyaç duyulması için kartı beş gün yapıyorlar, bir an önce bir sım kart almak daha iyi.
Bankadaki koşullar kabul edilebilir. Ama iki kez seyahat etmek zorunda kaldım.
Kötü bir banka şubesi değil, kuyruklar olmasına rağmen, genellikle uzun süre ayakta durmuyorsunuz, kanepeye oturabilirsiniz, hoş bir iç mekan iyi hizmettir.
Yalnızca bu bankada, belirli bir kasada elektronik kuyrukta insanların yokluğunda, kartı almak için yarım saat veya daha fazla bekleyebilirsiniz. Mükemmel hizmet
Korkunç servis personeli, kuponu 12.12'de kırdım. Beni saat 12.55'te kasaya çağırdılar. Bana sadece yarısı kadar yardım ettiler. Banka çalışanları soruya özel olarak cevap veremez ve herhangi bir soruyu zamanında çözemezler.
Bazı durumlarda bu bankayı tavsiye etmeyeceğim
Elektronik kuyrukta bir bilet aldım, döviz işlemleri için elektronik kuyrukta 30 dakika bekledim. Bankada bir kasiyer çalışıyor ve hiç kimse yok. Yüzyılda bu şekilde çalışmanın dehşeti
İğrenç, böyle bir hizmetle tüm ruh halinizi mahvettiniz! Sıra elektronik, ancak rastgele çağrılıyor, bir bilet gişesi çalışıyor, bir kişiye yarım saat hizmet veriliyor. Çalışanlarınıza hızlı çalışmayı öğretin!
İlginç teklifler, birikimlerimi orada saklıyorum ve yılda bir kez çocuğa hediye alıyorum. İçeride uzun süre oturmanıza gerek yok ve zamanın farkedilmediği bir TV asılıyor
Korkunç muamele, müşterilerle iletişim, uzun hizmet, sıra nasıl gittiğini anlamıyorum, salonda yardım edebilecek bir danışman yok, personel her zaman bir yerlerde koşuyor, iş çok yavaş gidiyor. Ben 53 bilet sahibiyim
Bu benim bankam.Her şeyden memnun: karlı krediler, yetkin danışmanlar
Orijinalini göster
5
Алёна Корунная
7. seviye şehir uzmanı
6 Kasım 2019
Geçenlerde bankam oldum. Şimdiye kadar sadece 3☆. Müşteri hizmetleri zirvede. Bankanın politikasını beğenmiyorum. Belki fikir değişecek, ama şimdilik öyle.