En talihsiz bölüm. Kasanın programı, öğle yemeğinde her zaman sadece 1 alacak şekilde ayarlanmıştır. Ve ikincisi sadece bireysel hizmettir, saat 13: 00'te gelirsiniz, ödeme için bir bilet alırsınız, 3. sıradasınız, ancak 40 dakikadan daha kısa bir sürede oradan çıkmayacaksınız. İşçiler zar zor çalışıyor. Genel olarak biri bilgisayar faresini baş aşağı kullanıyor. Durmadan gelirleri teslim etmeye gelirler ve her zaman sıraya girmeden önce onları alırlar. Klima, bölmedeki her şey için her zaman 30 derece kızarır. Tavsiye etmiyorum, mümkünse oraya gitmeyin
Mükemmel bir departman, ancak bu bölge, çalışanlar ve danışmanlar için övgülerin ötesinde yeterli değil. Her zaman kibarca cevap verecekler ve yardım edecekler. Bireysel olarak açıklayacaklar.İnsan endişesi için danışmana teşekkür etmek istiyorum: içeri girdi ve uzun süre sağanak yağmaya başladı, şemsiyeyi verdi ve bu benim için kurtuluştu!!! Böyle çok az insan var.
İnfokiosk çok yavaş çalışıyor ve sıra dolu. Zotel'i kasaya koyacak ve doldurma ücretini ödemeye hazırdı. Reddettiler. Danışman da sorularıma cevap vermeyi reddetti
Bilet gişesine bilet alıp bir süre oturduktan sonra, ortaya çıktığı gibi elektronik kuyruk çalışmıyordu.Kasada ödeme yapılamadı (özellikle belgemde kasada ödeme yazıyordu), »uzman" geniş açık ve anlaşılmaz gözlerle birkaç soru sorduktan sonra beni self servis terminaline gönderdi.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Настя Плис
7. seviye şehir uzmanı
16 Mayıs 2023
İyi dost canlısı çalışanlar. Danışmanlar üst düzeydedir. Buraya pek çok insan geliyor, sadece çalışanların iyi çalışmaları nedeniyle insanların uzun süre bekledikleri için kızmaları üzücü. Çünkü en üst düzeyde çalışıyorlar, yardım etmeye çalışıyorlar ve her şeyi anlamaları için müşterilere her şeyi sonuna kadar anlatmaya çalışıyorlar. Tüm soruları cevaplarlar, hatta birkaç kez açıklarlar. Onlara sabretmeyecekler) Her şeyden memnunum, ama insanlar biraz daha sabırlı olmalı ve bu kadar kızgın olmamalı)
Kötü konumu nedeniyle binayı bulmak zordur, basitçe görülemiyor, ancak mağazanın yanında olmaktan memnuniyet duyuyor, personel sorumluluklarını iyi biliyor ve anlaşılmaz konularda yardım etmeye hazır
Orijinalini göster
2
Наталья Фомина
15. seviye şehir uzmanı
27 Eylül 2023
Belarusbank'ın hizmetlerini sık sık kullanıyorum: transferler yapıyorum, danışman beni yüzümden tanıyor, her zaman yardım ediyor, ilgimi çeken tüm konularda tavsiye alıyorum!
Belarusbank zaten Rusya Federasyonu'nun en "esir" bankasıdır. Bu şube bir istisna değildir. Çalışanlar tüm görünümleriyle buraya neden geldiğinizi söylüyorlar - bizim için çok zaman yok ve bizi engelliyorsunuz. Gereksiz yere girmiyorum - kartı çıkardılar - 14 gün - bence bu bankalar arasında bir rekor. İstediğimi unutabiliriz
İğrenç. Metrosun ulaşabileceği tek banka ve döviz bürosu, Pazartesi günü izin vermeyi kimin aklına getirdi?! Dünyayı daha iyi bir yer haline getirebilir ve kendini vurabilirdi.