Onarımdan sonra birkaç kez uğradım ve hiçbir zaman kasiyere ulaşmadım. Bekleme süresi çok büyük!!! İlk defa 40 dakika bekledim - ayrıldım, ikinci kez bir buçuk saat, ama aynı zamanda hiçbir şeyle gitmedim. Çirkinlik.
Çok havalı, ama bazen bilgi notları başarısız oluyor. Infokiosk'ta ilk kez bir sorunla karşılaştığımda çok korkunçtu, ama sonra bunun ne olduğunu öğrendim.
Hizmetin ne olduğu belli değil, sırada beklemeye değer, ancak istedikleri gibi arıyorum, numaranın anlaşılmaz çağrıları nedeniyle sıralarımın üç saatini beklemem gerekiyor
Onarımdan sonra servis her nasılsa daha da kötüleşecekti, kuyruklar her zaman çok büyük, karanlık insanlar ve her zaman olduğu gibi birkaç bilet gişesi çalışıyor
Güzel personel. Ortaya çıkan soruları ayrıntılı olarak açıklar.
Sürekli çalışan 2 (nadiren 3) kasayı not etmek istiyorum. Geçen yüzyılın bir kalıntısı olan canlı kuyruk da biraz iç karartıcıdır. Aynı komşu Belagroprombank'ta elektronik bir kuyruk var.
Burası ulusal banka!!!Elektronik kuyruğu yapmanın bir yolu yok mu?(((Kuyruklardaki karışıklık korkunçtur.Personel iyi ama başa çıkamadıkları için onların suçu yok.Burayı ziyaret etmenin bir olumsuzluğu.
Banka banka gibidir. Her ödeme için para çekmeye çalışıyorlar. Ve ısrarla ödeme için bir kart satın almaları isteniyor. Üstlerinin tüm sözleri olduğu için personel hakkında kötü bir şey söyleyemem.
Çoğu zaman büyük kuyruklar vardır. Bazı küçük şeyler yüzünden yarım saat zaman veriyoruz. Çalışanlar insanlara yardım etmek için mümkün olan en büyük çabayı gösterseler de.