Bugün ipotek merkezine gittim. Sıra hızla yaklaştı, ancak istişarenin kendisi arzulanan çok şey bırakıyor. Mortgage merkezinin sevgili çalışanları, birçok terimi, nüansı bilmeyen insanlar size geliyor. Sitelerde bilgi aramak ve bir sınav için olduğu gibi anlayışlı bir şekilde danışmak için size gelmek bizim görevimiz değildir. İnsanlar yardım için size geliyorlar ve açık ilgisizliğiniz bankayla başa çıkma arzusunu engelliyor. Danışmanlığım erken sona erdi - çalışanın telefonu çaldı ve benimle bitmeden diğer insanlarla çalışmaya başladı. Utanç verici ve can sıkıcı. Bunu müvekkilime karşı "harika" bir tutum olarak görüyorum.
Büyüyecek yer var. Öyle oldu ki onları 4 kez ziyaret ettim. 2 kez iyi danışmanlarla karşılaştım. Ancak diğer 2 - işlerinden açıkça memnun olmayan insanlar yakalandılar ve sonuç olarak bu müşterilere de yansıyor. Cevaplarda nezaket 0. Sanki hiçbir şeyi anlamayan bir aptalım. Ama bunun için orada olmaları gerekiyor - anlaşılmaz anları açıklamak için
İyi personel, ipotek ofisinde inşaat için kredi başvurusunda bulunurken mükemmel tavsiye. Buradaki hizmetler, banka şubesinde ödeme yapmamak daha iyidir, şans eseri emekliler öğle yemeğinden önce ve sonra vakti yokmuş gibi öğle yemeğinde burada ödeme yapacaklar. Tavsiye, bankanın yakınlardaki şubelerinde ödeme yapmaktır, ancak yakınlardadır.