1) Personel şıktır, size yardımcı olacaktır.
2) Kuyruklar korkunç.
3) Bazen sırayla aramadıkları anlar olur, hatta hatta üstünüze atlarlar.
7'in tamamı için bir Belarus bankasının olması çok saçma ve nedense 7'sinin hiçbir yerin ortasında değil
Kuyruklar dehşet verici!!!Pasaport değiştirildikten sonra msı'ya yeni veriler getirilmesi gerekiyordu, değişiklikleri 2 dakika içinde yapmak için sırada bir saatten fazla bekledim.
Burada konuşacak bir şey bile yok!! Çok sorumlu personel! Her zaman yardım edecekler, açıklayacaklar, gösterecekler ve anlatacaklar!! Kibar ve hoş kızlar hepsi! Ve bu arada, sabredenler! Sadece 5+)
Belarus'taki en küstah banka.
Müşterilere karşı tutum sadece bankanın istediği gibi. Asla müşterilerle buluşmaya gitmez. Sadece kurallar, kurallar ve kurallar.
Başka bir bankanın kartından Belarusbank'ın kartına küçük bir miktar aktardım. Çeviri ERİP aracılığıyla yapıldı. Aile sorununu hızlı bir şekilde çözmek için paraya ihtiyaç vardı. Paranın bu şekilde son geliştiğini not edeceğim. 2 saat içinde kart doldurulmadı. Belarusbank'ın yardım hattını aramaya karar verdim. Ve bir cevap alıyorum, para en iyi ihtimalle ertesi gün saat 18: 00'den sonra yatırılacaktır.
Bence bu sadece bir korku.
Hayatta her şey çok daha hızlı hale geldi.
Bir kereden fazla bu tür işlemleri diğer bankaların kartlarında gerçekleştirdim. Maksimum kayıt süresi 30 dakikadır. Ve bunun için bu bankalara büyük saygı duyuluyor.
Hayat bu operasyonu Belarusbank'ın haritasına ve tıkanıklığa zorladı.
İkna edici bir istek durumu değiştirin. Aksi takdirde, bu tür mektupları düzenli olarak ve her durumda yazacağım.
İnan bana müşteri sadakati, banka için uygun olduğu için değil, müşteriler hakkındaki düşünce ve eylemlerle hak edilir. İnsanlara karşı tutumunuzu değiştirin. Ve bu size yüz kat geri dönecektir.
İyi personel her şey çok yetkin, ancak her zaman olduğu gibi, bankanın herkesin kuyruğa girmesi için zamanı yok, örneğin, insanlar beşte yarısına kadar çalışıyor. Ve sonuç olarak, bu bankaya tam olarak ihtiyacınız var, 50 dakika boyunca bir denemede oturuyorsunuz ve saat 6'da birkaç 3-4 kişiye onay verdiklerini söylüyorlar, ancak bugün tam olarak bir şeyler ödemeniz veya öğrenmeniz gerekiyor, Şubat ayında olduğu gibi Cuma, Cumartesi bazıları için iş günü ve sonunda orada ne de orada ödeme yapmadılar, genel olarak her şey çok kötü değil, işte beni bir kereden fazla yazmaya zorladım ve yine de yazacağım, 7'ye kadar ihtiyacım var, çünkü ulaşana kadar artı kuyruk kavramlara göre değil, konum yapamayacağınız bir şey değil
Her geldiğimde büyük bir kuyrukta bekleyen çok sayıda insan görüyorum. Açık değil - ya personel yavaş çalışıyor ya da sadece kuyrukta çok sayıda refakatçi var
İyi, kibarca, gayretle çalışıyorlar. Personelin çoğu profesyonelce eğitilmiş ve karmaşık bir operasyonu bile gerçekleştirebilmektedir. Belki de bu, bu şubeler de dahil olmak üzere tüm şubelerin düzenli ve düzenli bir şekilde çalışması, tüm asb'nin kurumsal değeridir.