Zhlobin'e gittiğimde sürekli Belarusbank'ın bu şubesine giriyorum.İş için genellikle banka çalışanlarıyla iletişime geçmeniz gerekir ve her zaman belirli bir başvuruyu nasıl doğru bir şekilde düzenleyebileceğinizi açıklayacak ve size söyleyeceklerdir.Bankanın bu şubesinin personeli çok kibar ve okuryazardır.
Kibar banka çalışanları her zaman buluşmaya koşarlar ve ne yardım edeceklerini sorarlar, elektronik kuyruk, genellikle saat 14: 00'ten sonra daha az insan vardır, hizmet birinci sınıftır.
Banka sadece berbat. Kendi bankanızın kartlarına transferler ödenir. Burada her şey ödeniyor. Mobil uygulama üzerinden ERIP kullanarak kartı yenilemek için hesap numarasını, yalnızca E-posta ile bir açıklama yaparsanız öğrenemezsiniz. Ayın sonunda gelecek olan posta. Bankanın telefonunu mobil uygulamada değil, bankadan gelen sms'de görmüyorum. Yani bankayı aramak için bankanın web sitesine zarar verin. Evet ve burada her şey çok yavaş, yani kartın başka bir bankadan yenilenmesi demek istiyorum. Maestro kartları, dünyanın herhangi bir yerinde hesaplayacağınız vize değil, mastercard değil, karttır. Benim kişisel görüşüm. Bankanın güzel şubeleri için iki yıldız.
Banka oldukça iyi. Erişilebilir bir yerde duruyor. Merkezde... Son zamanlarda bankada pek çok insan yok. Parayı değiştirmeye gittim, servis çok iyi. Yerinde sigorta teklif ettiler. Ama burada benim için hiçbir şey yok... Bu yüzden reddetti. Ben bu bankanın müşterisi değilim, ancak bu durumda kesinlikle öyle olacağım.
Temiz, yabancı koku yok, personel kibar ve nazik. Bir eksi, elektronik bir kuyruk olmasına rağmen, uzun süre oturabilirsiniz, bazen çok fazla insan olur. Genel olarak, her şey aynı seviyede.
Orta büyüklükte bir bankanın modern şubesi. Personel her zaman düzenli görünüyor. Müşterilere kibarca davranılıyor. Her ayın 15'inden 25'ine kadar, kamu hizmetlerinin ödenmesi döneminde, kasada büyük kuyruklar oluşur.
Büyük kuyruklar. Kartı almaya geldim - elektronik kuyrukta bile 1,5 saat durdum, benimkiler dışındaki tüm kuponları aradım (anlaştıkları gibi :)) almadan ayrıldı.
Hizmet verilen çok sayıda müşteriye (genellikle emekliler) rağmen, bilgi sayfasını kullanırken her zaman yardımcı olacaklar ve size söyleyecekler. Kredilerinin ERİP'TE ödenememesi tek garip - Belarus gerçeklerinin canlı bir tezahürü: her şey yolunda görünüyor, ancak mutlaka bir şeyler var...
Orijinalini göster
3
2
Лариса
7. seviye şehir uzmanı
15 Temmuz 2020
İğrenç hizmet, büyük kuyruklar, yavaş çalışıyor. Öğle yemeği bankadan atıldığında ve bir yere acele etmeniz veya geç kalmanız önemli değildir. İnternet üzerinden sipariş ettiğim ve ödediğim kartı almak için bir saat durdum, bu yüzden beni kabul etmediler. Elektronik kuyruk çalışırken iyi bir şeydir. Bu bankada tek bir yerden çalışıyor. Elektronik kuyruğu olan TV çalışmıyor, görünüşe göre donuyor, görünüşe göre pencerelerin üzerindeki işaretler de yanıyor.
Vay canına, bana bu banka hakkında soru sorulmasını bekledim. Bu yüzden "BEYAZ" ön ekine sahip olan her şeyin gerçekten teneke olduğunu söyledim. Sürekli kuyruklar var, atm'lerde fatura ve çek bandı yok. Personel tamamen yetersizdir (danışmanlar hariç). Ve genel olarak, tolon sistemi burada yuvarlanmadı.