Yapılan işin kalitesi için çalışana Lilia'ya (kredi departmanında) teşekkür ediyorum. Kibar ve yetkin bir çalışan. Kredi düzenlemenin daha kolay olduğunu ve sigortaya yardım etmeyi önerdim. Çok hoş bir kız
Bugün bankanın bu şubesini ziyaret ettim. Sadece hesap açmak için orada 2 saat geçirdim. Operatör, bankanın hizmetiyle ilgili olmayan konularda müşteriyle çok uzun süre sohbet etti. Muhtemelen gönül rahatlığıyla. Bundan sonra daha da kötüydü. Kayıttan insanlar gelmeye başladı, kimsenin uyarmadığı bir şey. Sonra ara vermek için pencereler kapatıldı. Banka çalışanının kendisi, en basit konularda sürekli olarak şube başkanına danıştı. Bu banka ile ilişkilerden kaçınmak imkansızdı, çünkü oraya kredi parası geliyor. İşte Belarusbank'ın şubeleri şeklinde böyle bir tuzak.
Banka personeli hakkında soru yok, ancak bilgi notları bir tür dehşettir.
Bankanın içinde 3 bilgi notu, dışarıda 1 tane var. Bu nedenle, dışarıdaki ruh halini iyi bozabilen, hatta banknot alabildiği için griye dönmeye zorlayabilen ve ardından bir noktada ekranda uygunsuzlukları hakkında yazıp danışmanla iletişime geçebilen kişi (hafta sonları sırasıyla banka kapalıdır ve danışman yoktur). İçerideki infokiosklara gelince, içlerinden biri faturaları ilk kez çiğnemiyordur (tek başına duran ve çıkışa daha yakın olan). Böyle bir durumun ortaya çıkacağını düşünmemiştim, parayı karta koymak için hızlı bir şekilde bankaya gittim, ama orada değildi. Banknot karta hiç gelmedi, bilgi notunu yeni aldım ama kredilendirmedim. Sorunu çözmek çok zaman aldığı için kayıt için vaktim olmadı.
Sonuç olarak: ifade yazılmıştır, zaman harcanır, ruh hali bozulur