Sürekli sıra var, bir bilet gişesi çalışıyor, bu nasıl? Çalışanlara maaş çeki verin veya çalışanların katkılarını işe alın. Resepsiyondaki çocuk check-in yapıyor, yardım ediyor ve çok kibar, sadece 4 🌟 olmadığı için, yani genel olarak 0!
Güler yüzlü personel, rahat oda, iyi danışman, hızlı servis, her şey süper
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
M
mroya7887
5. seviye şehir uzmanı
27 Kasım
Bir çeşit kasvet.
Bir bilgi formu çalışıyor, orada sürekli bir sıra var ve bu sıra kimin için karıştırılıyor, bir tür küfür var. Danışman bunu hiçbir şekilde kontrol etmiyor ve ödeme sürecinde ustalaşması zor olan yaşlılara yardım sunmuyor, bu yüzden kalbi daha da büyüyor....
Her zaman sıraya girerim. Çalışanlardan daha fazla kabul penceresi var. Görevli uzman, bakım sürecini hızlandırmaya çalışıyor. Kart yoktu, başka bir şubeye gitmek zorunda kaldım, ama orada zaten uyarıldılar ve her şey hazırdı, sıra dışı kabul ettiler, hızlı bir şekilde hizmet verdiler.
Neredeyse hiç kuyruk yok, sadece maaş ve avans günlerinde (10-20 numara)
Personel kibardır, ziyaretçi bir şeyi anlamıyorsa yardım etmeye çalışırlar.
Klimalar çalışıyor
Pek çok insan çoğunlukla emeklidir, oda büyük değildir (korona nedeniyle şu anda orada çok tehlikelidir) elektronik kuyruk. Kuponla önümde 3 kişi vardı (insanlar esas olarak ödemeleri yapan atm'ye gidiyorlardı, yine bir danışmana mal olan emeklileri uzun süre açıklıyor - bu nedenle sıra sıra) Sorularımı 10 dakika içinde çözdüm. Personel maske ve eldiven takıyordu. 3 kasiyer ve 2 danışman çalıştı. Cuma günü saat 14-15 civarında bulundum. Çok dik merdivenler! Büyükanneler üzerlerinde biraz sürünüyorlar (2. kattaki banka)
Danışmanlar sorulan soruları yanıtlıyor, operatörler genellikle hızlı çalışıyor. Neredeyse her zaman çok insan var. Veritabanlarında birkaç kez arızalar oldu (bilgisayarlar dondu), ancak bu genel olarak kuruluş ve programcılar için bir şikayettir.
Orijinalini göster
4
3
Владислав
9. seviye şehir uzmanı
9 Eylül 2022
Danışmanlar her zaman yardımcı olacaktır, hepsi çok kibardır. Genellikle büyük kuyruklar vardır ve sıra size ulaşana kadar 30-40 dakika bekleyebilirsiniz
İkinci katta yer almaktadır, rampa, asansör, genel olarak sadece merdivenler yoktur, bu da bebek arabalı insanlar, yaşlılar, kas-iskelet sistemi sorunları olan insanlar için ziyaretleri sorunlu hale getirir. İlçedeki tek banka olmasına rağmen
Salon ikinci katta yer almaktadır. Koltuk için çok sayıda rahat bank var. Elektronik kuyruk. Müşteri hizmetleri için geniş kabinler. Zor konular tahriş olmadan çözülür.
Elektronik kuyruğun tanıtılması, bekleme alanlarının düzenlenmesi, yaşlı ziyaretçilere olağanüstü danışmanlık, ancak çoğu zaman uzman eksikliği ve kuyrukların oluşturulması.