Şube personeli çok çalışıyor. Miknyuk Lyudmila, Klak Lyudmila ve Rudman Elena'nın profesyonel çalışmalarını not etmek istiyorum. Kızlar, sabrınız ve dikkatiniz için teşekkür ederim, sadece sizinle iletişim kurduktan sonra olumlu duygular.
Banka şubesinin çalışanları için henüz bir soru yok. İşte sistem... ATM / infokiosk'u yırtıp atmanız yeterli. 2 banka kartının tanınmaması ve "bankanızla iletişime geçin" mesajının görünmesi nasıl mümkün olabilir? Düzensiz aralıklarla. Kooda, ınfokiosk aracılığıyla telefon numarasına göre karta para koymaya çalıştı (çünkü kart işe yaramadı!), o zaman kod bile her iki kartın da bağlı olduğu telefona gelmedi! Çünkü o kayıtlı değil...
Bu bardağı taşıran son damla oldu. Tamamen birim