Biraz tortu kaldı. Büyük olasılıkla en iyisini istediler, ama her zamanki gibi ortaya çıktı)). Bütçeye ödemeler içeren konu. Ödemenin elimizde olması için telefonla değil bankadan ödemeye karar verdik. Annem ve ben elektronik kuyrukta "Ödemeler" öğesini seçtik ve o oradaydı ve sıramızı beklemek için oturduk. Ancak sıra geldiğinde bize "ve bu bilgi formu aracılığıyla gerekli" dediler ve ödemeyi kabul etmediler! Böyle bir olasılığın farkındayım, ama pencereden karar verdiysem, bu benim için daha uygun olduğu anlamına geliyor, bu benim seçimim. Ve bilmesem bile, örneğin, ödemeyi alıp takipte bir bilgi notu olduğunu söylemeliyim. Bir kere onun aracılığıyla daha iyi. Ve böylece, pencereden kötü bir kuyruk bekledik ve sonra ınfokiosk'ta aynı kuyruğu beklememiz gerekiyordu. Aptalca! Tükürdüler ve birkaç dakika içinde telefondan ödediler.
Otopark her zaman meşgul ve bankanın ziyaretçileri olduğu bir gerçek değil. Bankanın kendisinde sabit ve çok uzun bir kuyruk var. Birkaç kez oldum - kuyrukta ortalama bekleme süresi 21 dakikadır. Evet, evet. Fark ettim.