Caddedeki bankadaki hizmeti çok beğendim. Kirov. Kibar ekip, ödemeleri olan her müşteriyi infokiosk'ta veya bankacılık yoluyla hizmete davet ediyor. Mahallemizde sadece 80+ emeklimiz olması ve gişede bir sıra oluşturmaları üzücü. Tek dezavantajı, bir pencerenin neredeyse sürekli kapalı olmasıdır. Bu nedenle uzmanlar üzerindeki yük çok büyük. Müşteriler kızdığı için daha önce akşam yemeklerinden ve kesimlerden nasıl çıktıklarını bile izledim. Her zaman ek ürünler sunarlar. ürünler. Aferin beyler.
Bu şubeleri telefonla aradım. Ücretsiz bir Belkart olup olmadığını sordu. Her türlü yiyeceklerini söylediler. Birini benim adıma bırakmamı istedi. Bırakacaklarını söylediler. Yarım saat sonra geldim - harita yok. Nereye gittiler?!
Belarusbank'ta Kirov Caddesi'nde en sorumsuz ve yavaş çalışanlar çalışıyor. Bu departmana iki veya üç kez hizmet verdim ve bir kişiyi yirmi ila otuz dakika sırada tutmalarının ve doğrudan pencerede kırk dakika hizmet vermelerinin doğal olduğunu fark ettim. Ancak piyangolar ve sigortalar çok hızlı bir şekilde sunulmaktadır. Görünüşe göre banka çalışanlarına insanlardan hızlı bir şekilde para çekmeyi öğrettiler, ancak sözleşmeleri hızlı ve net bir şekilde nasıl düzenleyeceklerini bilmiyorlar. Geçenlerde anneme bir emeklilik kartı verdim, yine uzun süre tuttular. Ve bir süre sonra, tüm verilerin girilmediği veya bir şeyin kaybolmadığı ortaya çıktı, derler, gelin yoksa kartı engelleriz. Kısacası - bu bankadaki karışıklık. Üzücü ama gerçek...
Orijinalini göster · Русский
4
3
askyoumother
5. seviye şehir uzmanı
26 Aralık 2023
Pencerelerde yavaş çalışıyorlar, ancak büyük olasılıkla çalışanlar müşterilerle çalışmaya ek olarak postanede olduğu gibi ek işlerle de yükleniyorlar. Mobil internet korkunç, bağlantı kurmak için dışarı çıkıyorum ve başıma yağmur yağıyor - girişin üzerinde çatı yok, çünkü bu bir lüks. Olumludan, sertifikadaki salonda sempatik ve yetkin bir çalışan.
Şehirdeki diğer tüm bankalar kapalıysa bu bankaya gelebilirsiniz!
Elektronik kuyruk sürekli hata yapıyor. Kuponları kaçırıyor.
Bir bilet gişesi çalışıyor. İkincisini açabilirler, ancak birkaç dakika çalışacaktır. Kasiyerler yavaş. Kuyruklar çok büyük. Oturabileceğiniz çok az yer var.
Korkunç bir kurum!!!!!!
Orijinalini göster
2
3
N
Nina
8. seviye şehir uzmanı
13 Ekim 2022
Kuyruklar sürekli olarak büyüktür zaten. Lütfen bir şeyler yapın. Sadece 2 kasa çalışıyor, ancak bankada bu kadar çok insanın üçüncü kasayı işe dahil edebileceğini görürlerse. Salondaki bir uzman bilgi sayfasına yardımcı olur. Ancak döviz ve döviz işlemleri yapması gerekenlerin uzun süre beklemesi gerekiyor. Büyükanneler kasiyerin yanında 15 dakikadan fazla duruyor ve salonda 15'ten fazla kişi var. Bu Tekstil mahallesinde çok sayıda yaşlı insan bulunmaktadır. Lütfen bunu dikkate alın.
Ve lütfen diğer vatandaşlara yardım edin, hızlı bir şekilde hizmet almak istiyorum, bu da yüksek hizmet kalitesine katkıda bulunacak. Bu sırayı görmeye gelen birçok insan hemen ayrılıyor.
Bu bankayı ziyaret etmek zorunda kaldım.Müşteriler neredeyse her zaman oradadır ve sıraya girmeye hazır olmanız gerekir.Mesleklerinin ustasının çalışanları.Her şey verimli ve hızlı bir şekilde yapılır.İnfokiosk aracılığıyla ödeme yapmaya ihtiyaç duyulursa ve bir şey işe yaramazsa, yardım güzel bir kız şeklinde gelecektir.
İğrenç bir canlı sıra. Modern teknoloji çağında, kuponlar için bir cihaz koymak zaten mümkün. Aksi takdirde emekliler oturuyorlar ve kimin kim olduğunu anlayamıyorlar, herkes kötü görüyor ve oturup nereye ve ne zaman yaklaşacaklarını düşünmeleri gerekiyor. Personel kaba davranıyor, büyükannelerine bağırıyor, onları birinden diğerine sürüyor çünkü kendileri hiçbir şey yapamıyorlar. Ve bazıları kendileri o büyükannelerden daha kötü homurdanıyor ve susamıyorlar.
Kart işlemleri mevcut değil, ama bu nedir, ne kadar yoruldunuz, sipariş için ödeme yapmak için karta para koymak istedim, 1 yıldızı bile hak etmiyorsunuz.
Çılgın kuyruklar... İki müşterinin her biri yarım saatten fazla mahsur kaldığı 2 kutu çalışıyor...diğer pencereler kapalı, insanlar ayakta duruyor ve umutsuzluktan şikayet yazıyorlar... Ama bankayı kimin umursadığı :(
Yarım saatlik sadece boşa harcanan zaman...
21. yüzyılda utanç ve utanç!
Elektronik kuyruk yok, kimin nerede ve kimin arkasında olduğu belli değil, yüzünde bir "kepçe" hissi var. Şube başkanı, Rusya Federasyonu Medeni Kanunu'nun, tüketici hakları yasası'nın ihlali ile çalışmaktadır. Korkunç ayrılma!!!
Bu bir ayrılık değil, sadece bir kabus, avludan giriş, bir sürü para ve yeterli personel yok, bunun için hiç mantıklı değil, çünkü salonda nazardan bir simge var)))
Elverişli bir konuma sahiptir.Açıkça çalışıyorlar.Eskiden çok insan vardı.Şimdi daha küçük.Başka bir RKC açıldı.Nazik muamele.Gerekirse yardım veya tavsiye verecekler.