Müşterilere karşı iğrenç bir tavır sergiledim, devlet vergisini ödemek için pencereye uzun ve sıkıcı bir dönüş yaptım, ardından penceredeki teyze bunun kendisine olmadığını ve başka bir sıraya, terminale gönderdiğini, ikinci sırayı savunduğunu, terminalin Rus kartımı kabul etmeyi reddettiğini, tekrar penceredeki teyzeme gönderildiğimi, bu işlemi kendisinin de gerçekleştirebileceği ortaya çıktı. Ya bu çalışanın bu eylemleri hemen gerçekleştirmesi tembeldi mi, müşteriyle dalga geçmek, kuyruklarda sürmek istedim ya da bunun bankanın müşteri karşıtı yönelimli bir politikası olup olmadığını söylemek zor, ancak merkez avlunun tamamı tamamlandı.
Çok yavaş çalışıyorlar, çok az insan var ama her zaman bir sıra topluyorlar.
Pencerede bana çek hesabından bir açıklama yapamadılar, kapıların dışındaki bir çalışana gönderdiler, boşuna sıra 40 dakikaydı.