Harika bir banka şubesi. Çalışanlarda yüksek derecede müşteri odaklılık, güler yüzlü ve kalifiye personel. Duyarlılığınız için Ekaterina ve Yulia'ya özel teşekkürler!
Güzel banka şubesi, klima, sıra yok. Marina Titovets'e duyarlılığından, yardımseverliğinden dolayı teşekkür etmek istiyorum. Mükemmel bir uzman, bir hesap açmaya, sigorta yaptırmaya yardım ettim, mevduatlara danıştım. İyi şanslar ve başarılar.
Danışmanın masasındaki genç adama minnettarlığımı ifade etmek istedim, adam çok genç ama kafam karışmadı ve başvuruda bir kart sipariş etmeme yardım etti, o olmasaydı 2-3 saat beklerdim)))
kibar danışmanlar, kısa bekleme süreleri ve küçük kuyruklar bir hayaldir!!Az sayıda insan varsa, her zaman rahat mini kanepelere oturabilirsiniz.
Kozmonotlar ve Yesenin sokağı için en iyi bankanın olduğuna inanıyorum
Çok kibar ve özenli müşteri hizmetleri için Irena Leonovna'ya büyük teşekkürlerimi sunuyorum
Ve bu şubedeki tüm çalışanlara
Orijinalini göster · Русский
3
1
Kurumun yanıtını göster
Moonspell
14. seviye şehir uzmanı
25 Mart 2024
Oldukça iyi bir bölüm. Birkaç kez buradaydım, bu yüzden belki şanslıydım ama kuyruklar olmadan oldu. Elektronik kuyruk. ATM makinesi. Bilgi notu. Danışman. Temiz ve temiz
Kadın çalışanlar gülümseyen ve profesyoneldir. Temiz / sıcak. Pek çok insan var, ancak bu daha çok yerin özgüllüğüdür. Cumartesi günü çalışıyor! İçeride 2 önbellek girişi var.
Şimdi Ocak, bankaya normalde yaklaşmak mümkün değil: buzdaki tüm yürüyüşler (veya buz eridiğinde su birikintileri). Ben, koltuk değneklerindeki sakat, düşme ve yardım almadan yükselmeme riski altında, bir şekilde evin duvarı boyunca bankaya doğru yol aldım. Bir banka çalışanı, standart bahanelerle beni hevessizce dinledi. Ve kim hala orada - davulda onlara benim sözüm var. Çocuklar, orayı sikmediniz mi? İNSANLAR size GELİYOR!!! Sürat patencileri değil. En azından size yakın olan aynı Jean'den birini davet ederseniz bankanız fakirleşecektir - Hamilton'un filigranlı kağıt üzerindeki portresinin arkasındaki yaklaşımları memnuniyetle temizleyeceklerdir. Size hatırlatıyorum:
Birinci nokta: MÜŞTERİ HER ZAMAN HAKLIDIR
İkinci nokta: MÜŞTERİ YANILIYORSA BİRİNCİ MADDEYE BAKIN.
Genel olarak, korkunç. İnsanlara bakmak en üst düzeydedir.
Müşteri hizmetlerinin kalitesi açısından, ülkede faaliyet gösteren diğer kamu kurum ve kuruluşlarının çok gerisindedir. Şubelerde, özellikle nakit ödeme yapılması gerekiyorsa, daha fazla terminalin ve atm'nin sürekli kuyruklarda olması tavsiye edilir
Saatler Belarusbank'ın olağan şubesidir. Tüm pencereler çalışmıyor. İnfokiosklardan biri de çalışmıyordu. Ve diğerinde, klasikler(!), adam muhtemelen MSE için uluslararası ödemeler yapıyordu. Yani çok uzun ve çok yavaş. Ve salondaki kız açıkça ona yardım etmek için acele etmiyordu.
Sonuç olarak, bir karta para yatırmanın basit bir işlemi, kiosktan ziyade kasanın penceresinden çok daha uzun sürdü...
Her şey yolunda, ama emekli maaşını aldığınızda uzun süre beklemeniz gerekiyor.Sözleşmeyi veya başka bir belgeyi hazırlayan müşteriyi serbest bırakana kadar uzmanın beklemesini istiyorsunuz.Kasada emekli maaşının alınabileceğini düşünüyorum - bu uygun ve hızlı.Personel- hepsi okuryazar, herkese saygılı 5 koyuyorum.Teşekkür ederiz!!!!
1000 $ 'lık mevduatı aldım, 300 $' ın bozulduğu ortaya çıktı (bunu diğer bankalarda para birimini teslim ettiğimde öğrendim), müşterilerime kaydırmak tam bir hayvanlıktır, daha sonra nereye kabul edileceğini aramak için koşmanız gerekir.
Bazen sıraya girebilirsiniz, bu şubenin iş yükünün sıralamasına bakın. Ve böylece, iyi personel, kartı herhangi bir pencereden bir uzmana zaman harcamadan alabilirsiniz.
Çok yavaş, sürekli kuyruklar, servis de bir yıldız için…
Orijinalini göster · Русский
4
О
Ольга Евсиевич
7. seviye şehir uzmanı
21 Ağustos 2023
Açıkça yeterli işçi yok, sırada uzun süre beklemek var. Ve sokaktaki terminal - geçen yüzyıl! Yarım saat düşünüyor ama güneşli bir günde ekranda ne yazıldığını göremiyorsunuz, tamamen solgun!
Soyadımı değiştirmeye geldim, operatör birkaç kez ne istediğimi sordu. Soyadımın değiştirilmesiyle ilgili verileri değiştirmek istedim. Ne yapılması gerektiğini anlayınca yaptı. İnternet bankacılığı, kartların daha fazla kullanımı, verileri değiştirmem, kartları değiştirmem gerekip gerekmediği sorusuna tek bir cevap vardı, muhtemelen işe yarayacak, muhtemelen kendi kendine alınacak. Sonuç olarak, açıkladıkları gibi kartlar internette kullanılamıyor, banka çalışanlarının eylemleri hakkında yorum yapamayız. Sonuç olarak, bankaya gitmeniz gerekiyor, orada tekrar sıraya giriyorlar, çünkü çalışanlar hiçbir şey bilmiyor, sadece muhtemelen. Çalışanlarınızı işlerini güvenle yapabilmeleri için zaten eğitin.
Tadilattan sonra (ilkbahar 2020) burası zincirin en iyi bölümlerinden biridir. Dezavantajlardan, yalnızca tüm banka şubelerinin karakteristiği olan uzun ve uzun kuyruklar vardır.
Çok yavaş servis, gişelerin yarısı kapalı ve çalışanlar çok bekleyen müşterilerini kabul etmek yerine salonun etrafında dolaşıyor, ben 40 dakika bekledim ve böylece ayrıldım, çünkü bazı müşteriler 5-10 dakika bekliyor ve onları arıyorlar, bazıları benden önce geldi ve ben ayrıldığımda da bekliyorlardı.Müşterilere çok garip ve yanlış bir yaklaşım.