İlk defa bu bankanın hizmetlerine başvurdum. Her zaman "devlet" kurumlarına şüpheyle yaklaştım. Çalışanların hizmet kalitesine ve profesyonelliğine çok hoş bir şekilde şaşırdım. A'dan z'ye gerekli tüm işlemleri hızlı, arkadaş canlısı ve profesyonel bir şekilde gerçekleştirecekler.
Özellikle Olga Petrovna Sh'ye üst sınıfa hizmet ettiği için teşekkür etmek istedim.
Banka sadece müşterilere karşı çirkin bir tavırla, danışmaya gelmem gerekiyor, açıklamaya göre belli olmayan bir bilet aldım çünkü terminalde belirli bir açıklama yok, salonda yaklaşık 9-10 kişi var, üç uzman çalışıyor, 35 dakikadır oturuyorum, bu sadece bir kabus.Ve bu yüzden sürekli bu bankada.
Orijinalini göster · Русский
1
1
Kurumun yanıtını göster
Екатерина
14. seviye şehir uzmanı
26 Kasım 2024
Kartımı sadece 1 terminalin gördüğü bir durumla karşılaştım. Terminalin aldığı her banknottan sonra, bunlardan yaklaşık 5'i vardı, dağıtım tepsisinde bulunmayan "kabul edilmeyen parayı alın" hatası verildi. Sonunda terminalin onları çiğnediği sonucuna vardım. Danışmana döndüm ama 5 dakika sonra sessizce geldi ve paranın tepside nerede olmadığını anlamadan ileri düğmesine bastı.Sonuç olarak, ne kadar koyduğumu ve ne kadarını iade ettiğimi kafam karıştı. Reddedilenlerin 150 p'sinin bana iade edilmediğine dair bir his kaldı, çünkü onları nakit kabul ederek yediler. Beceriksiz personel. Belarusbank'tan daha kötü bir ilişki yok
Hesaptan para çekmek bir saatten fazla sürdü, benden sonra gelen pek çok kişi pencerelere geçti, canlı bir kuyrukla daha hızlı olurdu, iletişim kurmanızı tavsiye etmiyorum
Kupon verme terminalini daha ayrıntılı olarak programlamak mümkün olurdu! Menü çok genel ifadelerle serbest bırakıldı ve çok az açıklama yapıldı. Yoksa her zaman yanlış olanı alırsın ve sonra ikinci kez sıraya girersin…
Muhtemelen gördüğüm en kötü bölüm! Her şey güvertenin kütüğünden geçiyor!
Kasiyerler zar zor hareket ediyor, bazı müşterileri bir pencereden diğerine sürüyorlar neden belli değil. Ve kendileri de ileri geri gidiyorlar.
Evet, bir elektronik kuyruk var, sadece senden sonra gelenlerden sonra kuponunuzla geldiğinizde bunun bir anlamı var mı?! Anladığım kadarıyla, bir rakamın önündeki bilet numarasındaki ilk harf belirli bir işlemle ilgilidir (örneğin, döviz ve döviz işlemleri), aksi takdirde kuponları harflere ayırmak mantıklı olmaz. Öyleyse, E51 kuponum varsa, o zaman 12 kişiyi önümde kaçırdıktan sonra bankaya giren E59 kuponlu bir kişinin benden önce çağrılmasının nedeni nedir?
Orada neler olup bittiğini bilmiyorum, belki elektronik kuyruk arızalıdır, ancak tüm bunların insanları strese soktuğu açıktır. Herkes memnun değil, herkes tıslıyor.
Sonuç olarak, orada oturan ve duran herkesi ve muhtemelen benden sonra oraya girenlerin çoğunu ileriye atladım. 6 ruble ödemesini ödemek için bir buçuk saat bekledim!
Ve tüm bunlar iş günü öğleden sonra saat 12'de ve 9 pencere olmasına rağmen, aslında 9 pencereden 3 veya 4 pencere çalışmasına rağmen oldu. Akşam 5-6'dan sonra ve hafta sonları orada neler olup bittiğini hayal etmek korkutucu.
Korkunç ayrılma. Büyük kuyruklar, elektronik kuyruk incir nasıl çalıştığını anlayın, çalışanlar «istemiyorum» ile konuşuyorlar.
Kartı sipariş ettim, 5-7 gün içinde hazır olacağını söylediler, hala hazır değil, bugün 7 gün. Birkaç ay önce bir sertifika sipariş ettim, hazır olma konusunda sms'in geleceğini söylediler, sms almadılar, üç gün sonra sertifikayı almaya gittim, bu yüzden hala bağırdılar, bu kadar uzun süre çektim ve sertifika ertesi sabah hazırdı. Korkunç banka
Büyük kuyruklar, karsız kurslar ve danışmanlar bankanın ürünleri hakkındaki soruları ana ofise gitmeyi ve orada öğrenmeyi teklif ediyor, ancak destek herhangi bir soruya kolayca cevap verecek
Harika Banka çalışanları.Hızlı ve özenli hizmet.Tavsiye ederim.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Ну-ну
8. seviye şehir uzmanı
31 Mart 2023
Servis mükemmel, çalışma programı iğrenç.Çalışan bir kişinin, çalışma saatiniz ve banka aynıysa, bankayı ziyaret etmek için zaman bulması zordur. Siz hizmet alanısınız, nasıl Cumartesi ve pazar gününüz olabilir? Bir zamanlar Lobanka 94'te bir tahliye vardı.Belarusbank'ın 3 çalışma penceresi vardı, tüm Sukharevo'ya hizmet ettiler, ATM olmadan başardılar. 21 saat ve Cumartesi gününe kadar çalıştılar, hepsi işçiydi.
Tipik bir banka, emeklinin silahlarının uzun kuyrukları ve mantığı yok, örnek olarak telefon numarasını devre dışı bıraktım ve bankacılığı yenisine aktarmayı unuttum, bankadaki telefon numarasını değiştirmenin bu kadar zor olduğunu hiç düşünmemiştim...
Orijinalini göster
Максим А.
4. seviye şehir uzmanı
25 Ekim 2022
Hepsinin en kötü bankası, bir buçuk saat, hatta iki saat bile oturabilirsiniz, bu sadece bir ödeme ödemenizdir, bu da bilgi kabında ödenemez. Buraya gelmeyin, sadece zamanınızı kaybedersiniz, bazen 5 pencere çalışır ve hiçbiri kabul etmez, herkes bir şeyle meşgul, korku gibi. Bunu hayatımda başka hiçbir yerde görmedim. Minsk'teki en korkunç bölüm.
Dehşet!!! Sadece kelime yok, bunun hepsinin en kötü bölümü olduğunu söylemek istiyorum. Sırada en az bir saat var. Lütfen harekete geçin. 2 pencere çalışıyor, geri kalanı yok. Sıra çılgın. Ben sadece şoktayım. Buraya hiç gelmemek daha iyidir
Şunu söyleyebilirim: müşteri hizmetleri en üst düzeydedir, banka çalışanları her müşteriye karşı çok özenlidir, yardıma ihtiyaç duyulursa her zaman yardım etmeye hazırdır. Onlara teşekkür ederim.
Para birimini satın almak için oturup bir saat bekleyin...
Bu bir kapetz...
Lütfen bankanın bu yönetimine dikkat edin...
Sıra hiç hareket etmiyor...
MÜŞTERİ ODAKLILIĞINIZ İÇİN teşekkür EDERİZ.
Her zamanki banka şubesi. Herhangi bir banka, müşterilerle kibarca iletişim kuran ve işlerini yapan profesyoneller istihdam etmektedir. Terminaller ve elektronik kuyruk ara sıra çalışmaz, ancak bu ağır yüklerde vb. Ortaya çıkabilecek teknik bir sorundur.
Her zaman çok insan vardır. Normal ödemeler vb.
Sadece banka çalışanlarına, histerik olanlara, çiftlere, müşterilere ve ekipman hacmine rağmen işleriyle başa çıktıkları için teşekkür etmeliyiz.
Her şey harika çalışıyor, çok fazla personel yok, ancak paranın ne olduğunu ve en iyi yatırımının nerede olduğunu bilmeyenlerle bağlantılı olarak herkesin zamanı var, genel olarak her şeyi anlatacak ve gösterecekler!
İyinin elektronik bir kuyruğu ve birçok operatör kasaları vardır
Orijinalini göster · Русский
Georgiy
13. seviye şehir uzmanı
29 Haziran 2021
Olduğu gibi olanaklar var., ancak bu, herkes Mingorispolkom tarafından provokasyona yenik düştüğünde durumu düzeltmeyecektir., insanları para cezalarıyla korkuttular ve Mingoridiota'dan bu devlet çalışanlarının kendileri maske takmıyor veya takmıyorlar.
Sadece korkunç bir ayrılık. Devasa kuyruklar. Elektronik kuyrukta sık sık arızalar meydana gelir. Yöneticinin işi görünmüyor. Sıranın sonuna kadar kaç kez gelmedim ve terminalden operasyonun yürütülmesinde yardım beklemeyeceksiniz