Sorumlu oldukları sorunları çözmeyi bilmeyen, bölümün korkunç yöneticisi. Ve her zamanki "üzgünüm" ü bile beklemeyeceksin.
Bizi uyardıkları gün mevduatı kapatmaya geldik ve bize "paranızı verecek kadar meblağımız yok" dedik. R. s. Aynı gün depozito alınmazsa, otomatik olarak yenilenir ve zaten "yarın" kesinlikle kendi paramıza ulaşamazdık.
Şube müdürü başka bir bankanın şubesine gitmeyi teklif etti, iddiaya göre mutabık kaldı ve orada miktarımızı verecekler (bu şubenin gerekli miktara sahip olmaması bizim sorunumuz olmasa da, çünkü bu gün mevduatı kapatmaya geleceğimizi önceden biliyorlardı). Sonunda başka bir şubeye geldik ve orada bize diyorlar:
- Şubeniz mevduatı kapatmadı, parayı size verebilmemiz için hesaba aktarmadı. Belgeler hazırlanmadı. Ameliyatı doğru yapabilmeleri için oraya geri dönmeniz ve sonra para için tekrar bize gelmeniz gerekiyor.
Bu nedenle, İnci'deki "nitelikli" bir yönetim ofisinin sonucu. Bir kişi sadece paramızı vermek için gerekli meblağa bakmamakla kalmadı, aynı zamanda diğer şubeyle normal bir şekilde anlaşamıyor ve tüm belgeleri doğru bir şekilde hazırlayamıyor!!!
Doğru belgeleri almak için tekrar gitmemiz ve yine para için geri dönmemiz gerekti!
Şunu belirtmek isterim ki, sadece Prytsky ve müdürünün departmanı sayesinde sorunu çözmeyi ve parayı almayı başardık.
Harcanan sinirleri iade edemeyeceğim, paranızı almak için ileri geri koşmak istemiyorsanız İnci'deki şubeye gitmenizi tavsiye etmiyorum.
Bu bankada her şey yolunda. Ve bakım ve evin yanında olanlar. Ancak infokiosk banknotları kabul etmek istemiyor. Biraz iyileştirme veya değiştirme zamanı gelmişti.