Belarusbank'a 90'lı yıllardan beri tanıdık geldiğimizde, ABD para birimimiz $ olduğunda ve eşanjörler neredeyse yokken, bir zamanlar bu 100 Avustralya dolarının ne tür bir para olduğunu öğrenmek için buraya döndüm, bunun sadece küçük bir kuruş olduğunu reddettim, sonra bankanın ödeme kartları ortaya çıktı ve o zamandan beri Belarusbank benim için kalıcı hale geldi, her şey iyi çalışıyor, hizmet her zaman zirvede, genel olarak her şeye uygun!
Lenin caddesindeki yakındaki bir mağazada, kasada bu mağazadan satın almak için değişiklik yapmak için küçük bir şey yoktu. Banknotu değiştirmek için banka şubesine koştum. Danışmanın bana açıkladığı gibi, banka şubesinin küçük şeylerle çalışmayı reddetmesine ne kadar şaşırdım. Faturayı iki blok sonra değiştirmesi için gönderdim, yani Belarusbank'ın başka bir şubesine. Anladığım kadarıyla banka işini kolaylaştırdı ve siz vatandaşsınız değişim aramak için şehirde dolaşın. Her ne kadar para değişimi bankanın işlemlerinden biri olsa da. Belki de bankalar zaten onunla çalışmıyorsa, bu küçük şeyden bir şekilde vazgeçmeliyiz?
Yeniden yapılanmadan sonra banka şubesi. Modern tarzda tasarlanmış, elektronik kuyruk, modern ekipman. Her şey daha iyi bir düzen, durum, konaklama ve müşteri hizmetleri, işlerin yeri haline geldi.
Harika banka. Uygun bir yer. Modern ve kaliteli tadilat. Kibar personel. Buraya sürekli kart üzerinden ödeme yapmaya geliyorum. Nakit ödeme imkanı olan bir ATM var.
Banka şubesinin mükemmel şekilde yeniden geliştirilmesi. Çok özenli ve kibar personel, danışman ve uzmanlar bankacılık işlemlerinin koşullarını ayrıntılı olarak açıklamaktadır. Neredeyse her zaman çok az insan var, sıra yok
Güzelce yenilenmiş ve şık bir şube.
Ancak tek yapmak istediğim içeri girip parayı arkadaşımın banka hesabına yatırmaktı.
Nakit param, pasaportum, yaklaşık iki yıllık Rusça dersim (A2 seviyem var) ve Google çevirim vardı.
Ancak bu yeterli olmadığı ortaya çıktı, banka bu basit talebi yerine getiremedi, ancak bankanın yapması gereken en önemli şey bu.
Bu, bankanın üç çalışanı olmasına rağmen ve sadece ben bir müşteriyim.
Başka bir bankada hesap açacağım.
Orijinalini göster · Русский
1
В
Виктория
19. seviye şehir uzmanı
29 Mayıs 2024
Dolarları değiştirmeye geldiler, 50 ve 100 dolarlık banknotları kabul etmediler, reddedilmenin açık bir nedeni olmadı. Başka banknotlar verdiler, değiştirmeyi kabul ettiler, küçük şeyleri yok, hayır kurumlarına transfer etmek zorunda kaldılar. Bir daha gelmeyeceğiz. Başka bir bankada tüm faturaları sorunsuz bir şekilde değiştirdiler. Ameliyathanenin adını hatırlamadım, sanki ona sahte para vermeye çalışıyormuşuz gibi bizimle konuştum, saygısızlık dolu.
Bu tam bir utanç. Değişim işlemlerini otomatikleştirmeye karar verdiler, ancak yine de Belarusça madeni para vermediklerini, ancak telefona kaydedebileceklerini söyleyen kişiye gitmeniz gerekiyor. Neden diğer bankalar normal ve sorunsuz bir şekilde veren otomatik eşanjörler kuruyor? Zamana ayak uydurmak istediklerinde ama korkunç bir şekilde yaptıklarında durum
Tadilattan sonra ofis harika. Eskisiyle karşılaştırılamaz. Teyzeleri kızlarla değiştirdik. Klavyeler artık daha canlı tıklıyor. Hizmetlerin kendilerini güncellemek için kalır)
Tadilattan sonra modern ve taze hale geldi. Olmak ve hizmet vermek güzel. Ancak atm'lerden biri, müşterilerin tam rahatlığı için yine de binadan sokağa çıkarılmalıydı, ımho
Her şey çok, çok yavaş. Kendine dönüş, küstah müşteriler - kendine. Ve kabul ediliyorlar, ama sen bekle. Havasız. Ve bu dışarısı soğuk olduğunda. Oturun - sıra boyunca yeterli yer yok. Müdür nazik bir kadındır. Bu sorunu çözmedi. Bütün bunlar üzücü
Onarımlar için üç yıldız...çok acıklı bir şey...anlamadım...para birimini değiştirmek için.Çok fazla manipülasyon yapmak zorunda kaldım...neden olduğu belli değil...
Pencerelerdeki bazı çalışanların kendi kendine saygısı ölçeğin dışındadır. Örneğin, "Son şaşkınlığa kadar imzanızı hatırlamanız için size pasaportunuzu vermeyeceğim. Eğer yanlış imzalarsanız, ben size hizmet etmeyi reddedeceğim." Bunu nasıl anlayabilirim? Ya da pearl: Yüzümü pasaport fotoğrafımla karşılaştırmak için, banka çalışanından bunu istediği için maskeyi çıkarabiliriz. Ama beni daha iyi duyabilmek için bir an maskemi kendim çıkardığım gerçeğine cevabımı aldım "maskeyi takın yoksa size hizmet etmeyi bırakacağım!" Minsk şehir merkezinde, müşterilere karşı böyle saygısız bir tutum kabul edilemez. Oradan tükürmüş gibi çıktım... Sadece danışman olumlu bir izlenim bıraktı.
Bu, SSCB'ye geri dönen bir banka. Bankaların modern olmayı, konforlu çalışmayı ve kaliteli hizmetleri kesmeyi amaçladığını sanıyordum. Ama bu bu şubeyle ilgili değil.
Minsk'in merkezinde bu tür şubelere sahip olmak utanç verici ve sıradan bir insan bunu söylüyor, bir yabancı ne düşünecek?