Bu iyi bir banka. Ben, içindeki tüm geri ödemeyi ve parayı almayı yapıyorum. Tek bir şeyi anlayamıyorum, para alırken daha önce kasaya çağrıldılar, ama şimdi 1,2 kasaya çağrıldılar ve sonra yine de para verebilecekleri kasaya götürüldüler. Neden bu, 1,2 gişeyi işgal etmemize gerek yok, sadece saçmalık.
Danışman her zaman yerinde, size her şeyi bir gülümsemeyle ve pozitiflikle söyleyecektir. Ama pencerenin dışında oturan yaşlı bayanlar bu bir şeydir ... Sürekli memnun değiller, yanılmıyorsam kabaca cevap veriyorlar 6 pencere. Oraya gelme arzusunu geri çekiyorlar
Dolu banka, 8 pencereden üçü çalışıyor.
Kötü, çok yavaş. Yine de bir hizmet olmalı, ancak iki saatlik bir bekleme süresi bu kavramın bir parçası olmadığını düşünüyorum
Bankada tek başına oturmayı özledim, teoride sıra benim olmalıydı, ama sonunda ne olacak? İnsanlar gelmeye başladılar ve gelmeyi bırakır bırakmaz benden önce yürüdüler, banka çalışanı yeni ayrıldı ve ben kuponla oturmaya devam ettim. Yoğun saatlerde "mükemmel" hizmetiniz için teşekkür ederiz
Çok yavaş hizmet, sürekli kuyruklar, neredeyse hiçbir zaman yerinde danışman yoktur..skandal olmadan bir anlam elde etmek mümkün değildir, stravita'ya göre, sabit pritansiyonlar, o zaman sayı tatmin olmaz, o zaman mektup
Normal ayrılma. 25 numaradan önce, hem kasada hem de bilgi sayfasında sıra var. Eksi Belarusbank'ın yıldızı, mağazalardan nakit kabul eden bilgileri kaldırdığı için.
Daha önce buraya hiç girmedim, şimdi Monopolist Banka'nın bilgi notlarını en yakın süpermarketlerden çıkardıktan sonra ayda bir ziyaret edilmelerine gerek kalmasa da, yarım saat boyunca kuyrukta kalmanız gerekiyor.