İyi bir banka, atm'lerin ve bilgi kasalarının hem içeride hem dışarıda olması uygundur, ancak alıcılar son zamanlarda sık sık faturayla doldurulur ve periyodik olarak donar.
Banka geniş bir bölgede, elbette her zaman çok insan var, ancak pratik bir hizmet sistemi var, elbette biraz beklemeniz gerekiyor, elektronik kuyruk sizi memnun ediyor, personel kültürlü, düzenli olarak giriyorum, zamanımı ödünç verme hizmetlerini kullandım, tavsiye ederim.
Hizmet iyidir, girişte her zaman bir çalışan vardır ve bilmeyenlere yardım eder. Müşteriye karşı tutum ılımlı ve sakindir. Personel pek iyi değil, her zaman biraz kasvetli. Bu bankada her zaman büyük kuyruklar vardır. Atm'lerin maliyeti 1'dir, sadece dışarıda. Ve 2'si banknot kabul eden 4 bilgi notu.
Birçok bilet gişesi, uygun bekleme yerleri, hızlı servis. Sokakta ATM, hem içeride hem dışarıda bilgi deposu.
İnfokiosk aracılığıyla işlemlerde zorluk çekiyorsanız, bir banka çalışanı size yardımcı olacaktır.
İsterseniz piyango satın alabilirsiniz (ve arzu olmasa bile, ancak bu kesin değildir :)
Danışman kibardır, koridordaki her zamanki gibi kuyruklar yeterince büyüktür, ancak kabinde 15-20 dakika beklemenin uzun olduğunu söylememek normaldir.
İkamet yerine yakın bir konumdadır. Uygun çalışma programı. Mükemmel hizmet. Hem dışarıdan hem de iletişimde hoş çalışanlar. Her zaman yardım edecekler ve faydalı tavsiyeler verecekler!
Banka iyi, her şeye uygun. İnsanların kuyruklar yüzünden neden bankayı suçladıklarını anlamıyorum.. Onlar ve kendileri, şikayet ettikleri kişilerle tam olarak aynı sıradadırlar. Uzun zamandır kullanıyorum, bence Belarus'ta en uygun ve pratik banka. Personel her zaman memnun olmuştur, hizmet seviyededir, her zaman toplantıya giderler. Birkaç an var ama bunlar önemli değil ve bankanın kendisini hiçbir şekilde etkileyemezler.. ATM makineleri ve kuyruklarla ilgili şikayetleri okumak çok aptalca.. En aptalca şey, bunun için bankayı suçlamalarıdır.
Banka banka gibidir. Ödeme konusunda yardıma ihtiyacınız var - yardım edecekler. Uzman çalışıyor. Size her şeyi söyleyeceğim, çeşitli ödemeler, transferler vb. Yapmanıza yardımcı olacak. Şimdi başkalarında nasıl olduğunu bilmiyorum, uzaktan kart siparişi geçerli...M-bankacılığı yoluyla.
Korkunç, ATM asla en iyi ihtimalle haftada 2 veya zorla 3 kez çalışmaz, çalışanlar bankadaki ATM çalışmasının yorumlarına tepki göstermezler. Bankalarıyla daha fazla çalışıp çalışmayacağını düşünmeye değer!
Sonsuz kuyruklar, döviz ve döviz işlemleri için tek hızlı olan, avantajlarından bilgi şirketlerindeki danışmanlar, kendiniz anlayamayacağınız ödemeler var
Banka iyi ama çok sayıda müşteri var.Rusya Federasyonu'nda uzun süre yaşadı ve karşılaştırırsak Rus meslektaşları bankamızı kuracak.Ve öyle görünüyor ki, bakım konusunda hiçbir hata yok
Orijinalini göster
3
1
Владимир
7. seviye şehir uzmanı
9 Haziran 2021
Müşterilerin sırasını organize etme açısından Mozyr'deki en iyi bankalardan biri. Ayrıca hizmet veren persanal açısından her şey en üst düzeyde. İlgilendiğiniz tüm soruları her zaman anlaşılır bir şekilde ele alacaklar!
En iyi nefretlerden biri! Danışman, elektronik kuyruk, internet bankacılığı her zaman çalışır! Birçok bilgi kiosk ve ATM. Hepsi farklı iletişim seviyelerine sahip insanlar için. Teşekkür ederiz!
Harika, büyük banka, çok sayıda işçi. Elektronik kuyruk, klima ve konforlu kanepeler. Danışman, termenal self servis ile kendinizi iyileştirmenize yardımcı olacak ve bu da size zaman kazandıracaktır.
Sırada ölmek için garip bir arzunuz varsa, o zaman bu banka tam size göre. Geç Birlik tasarruf Bankası'nın atmosferi, hizmet kalitesi daha da düşük, 2019'da elektronik transfer için kuyrukta iki saat yaşamanın gerekli olacağını hiç düşünmemiştim.
Transferler ve maaşlar...Para, dolar ve lat...Bir sürü "lezzetli teklif"...Ve en mükemmel yatırımlar...Bizi ziyarete gelin...Sizin ve bizim için harika olacak!!!👍👍👍
Elektronik kuyruk dolu thrash. Sırada kaç kişi olduğu belli değil. Numaralandırma sadece sürekli rastgele. Örnek E522 - p4 - b516 - e525- u507-e527 ne işe yarar??? Ne kadar beklemem gerektiğini nasıl anlayabilirim?