Korkunç bir şekilde, bölümdeki işler ayarlandı, 2 bilet gişesi insan akışıyla başa çıkamıyor, kasaya ve bilgi kioskuna bir kuyruk kurulmuyor, bilgi kioskunda kuyruksuz insanlara hizmet veriliyor ve kasiyere giden ana sıra, kasiyerin işyerinden ayrılıp bilgi kioskunda nasıl ödeme yapılacağını bilmeyen bir müşteriye tavsiyede bulunmasını bekliyor. Kuyrukta önceliğe sahip olması gereken işlemler ortak bir kuyrukta sunulur.Uzun süreli bakım için kayıt sırasında aynı anda 2 bilet gişesi işgal edilebilir.Bu şube için bilgi kioskuyla çalışmak için elektronik bir sıraya ve danışmana ihtiyaç vardır
Küçük bir bölme. Elverişli bir konuma sahiptir. Bu, bütçeye ödeme yapması gerekenler için özellikle önemlidir - diğer bankalar bu tür transferler yapmazlar.
Müdahaleci olduğum için çok düşük bir puan veriyorum. Bir kart sipariş etmek için, bankanın 25 ruble için hangi hizmetleri sunduğunu dinlemek için 40 dakika kaybetmeniz gerekir, o zaman kendinizi 25 ruble için bir kart alırsanız 500 broşür daha alacaksınız ve bu yardımcı olmazsa, yerdeki her şeye karşı 30 ruble için sigortalanacaksınız. Evet, koz kart, kartınızı kurye ile teslim etmek. Hiçbir bankada hizmetlerini bu şekilde empoze etmiyorlar. Emekliler sadece emeklilik kartı düzenleyerek parasız kalabilirler. Tavsiye etmiyorum.
4.01 saat 14: 50-15: 20'de bu yarım saat 1 kağıt parçası ödemek için gerekliydi. 1 kasiyer çalışıyor, ikincisi kabul etmiyor, iki pencere daha kapalı, danışman boşta oturuyor. Bu sizin ilkeniz mi- 8 kişiyi sıraya koymak ve onları izlemek mi? Neden 1 kasiyerle açıyorsunuz ki?? Üzerinde çalışacak kimsesi olmayan bir işaret ve kapıya bir kilit asın, sizden daha mantıklı olacak.
çok uzun bir bekleme, 2 bilet gişesi sürekli kapalı, biri ara veriyor ve sadece bir kız çalışıyor, çok büyük bir kuyruk olacak, nefes alacak hiçbir şey yok
Beğenmedim. Mreo ile sürekli kuyruklar. Daha fazla kasiyere ihtiyacımız var. Bu şubenin hizmetlerini hiç kullanamadım, çünkü bir saat sırada beklemeye hazır değilim.