Dışarıda: nakit ile bir bilgi kiosk ve ATM, içeride bir bilgi kiosk ve elektronik kuyrukta üç alıcı uzman var. Infokiosk, iyi bir karttan iddiaya göre bir hata verdi, kapattı, verdi, üç denemeden sonra kamu hizmetleri için ödeme yaptı.
Burada her zaman çok insan var. Ama yine de her şey dinamik, belki de şanslıydım. Yönetici aferin, herkese yardım ediyorlar. Ben her zaman kullanırım. Yakınlarda küçük bir park yeri var.
Burada katkı için ciddiyeti resmileştirdim. Önce geldim, danışmandan bunun için neye ihtiyacınız olduğunu öğrendim, kime, nereye ve neden vekaletnameye ihtiyacım olduğunu ayrıntılı olarak söyledim! İkinci kez gerekli tüm belgeleri getirdim, sırayı savundum ve hizmet için ödeme yaptım! Ve sonra resmileştirilmiş bir ciddiyet olduğu ortaya çıktı... işe yaramıyor!Bana başka bir sistemde veya programda resmileştirdiler, ortaya çıktığı gibi Vitebsk'te görmüyorlar! Yani bu şubenin çalışanları gaftan dolayı özür dilemediklerinden değil, kayıt için bana para ödemek istemediler! Sanki hizmet için para ödüyordunuz, kasiyer çalışıyordu! Ne istiyorsunuz??? Normal mi? Danışman bir şeyi kaçırdı, bilmiyordum, bu konuda yetkin değildim, kasiyere kayıt yaptırdım ama ben aptallar içinde kaldım. Bana uymayan ve başlangıçta ihtiyaç duyulmayan bir hizmete para ve sinir harcandı. Bu kurumu tavsiye etmiyorum. Shepichi'de ayrılma birçok kez daha iyidir.
Akşamları büyük kuyruklar var, operatörler ne yapılması gerektiğini, hangi kartların verildiğini ve ne kadara mal olduğunu bilmiyorlar. Ertesi gün bir harita ve bir yedek sipariş ettiler (!!!) aradılar, bu tür kartlar yapamayacaklarını söylediler ve yeni bir açıklama yazmak için şubelerine tekrar gelmeleri gerekiyor.