"Geri ödeme almak istiyorum" düğmesi - 🤣🤣🤣
Banka tarafında müşteriler üzerinde "deneyler" yapana kadar her şey yolundaydı ve koşullar ve geri ödeme yapıldı. Uygulamadaki mevcut işlevler devre dışı bırakılır, iyileştirilmesi gerekenlere hiç dokunmazlar, oyun pazarındaki yorumları okumazlar ve müşterilerin kendileri nelere dikkat etmeye değer olduklarını sorarlar, ancak bir şekilde banka tarafından görmezden gelinen duvar etkinleştirilir ve bu yalnızca müşterileri yabancılaştırır... Bnb'nin müşterilerin daha da kötüleşmek yerine çalışması ve gelişmesi zamanı gelmişti. Bir fotoğraf ekleyecektim, ancak bnb'deki botlar ekran görüntülerini devre dışı bıraktı. Herkese tavsiye ettiğim başka bir bankayı seçip kullanmaya başladım....banka ile 😉
Nispeten küçük bir kuyruğun varlığında, beklemek ve parayı değiştirmek için 50 dakika sürmesi gerçekten hoşuma gitmedi. Önce 2 bilet gişesi çalıştı, sonra biri teknolojik bir mola için kapandı. Bence kurumunuz sadece hizmet sunumunun kalitesine değil, aynı zamanda hıza da odaklanmalı. Böyle bir tartışmadan sonra, bankanızın hizmetlerini kullanma arzusu ortadan kalkar.
Döviz kurları için her zaman iyi bir orandır. Bu nedenle, her zaman içeride yer olmayan en azından küçük bir sıra vardır, genellikle dışarıda beklemeniz gerekir. Personel kibar ve cana yakın,