Bankanın kendisi de fena olmayabilir. Ancak Momo alışveriş merkezine hizmet korkunç, bir hafta içinde buraya 3 kez geliyorum, saat 13.30'da mola veriyorum, saat 15.10'da da mola verdim, yani banka müşterilerine hizmet etmekle ilgilenmiyor. Ama benim için sadece kartın geçerlilik süresinin sonunda değiştirilmem gerekiyor, doğal olmayan hiçbir şey yok. Diyor ki müşteriye hizmet veriyorum ve ara veriyorum, ancak çalışma programına ek olarak, hafta sonu olmadan 10'dan 19'a kadar belirtilmiyor. Ödeme kartım var, şu anda mtb bankasına ineceğim ve kendime başka bir bankanın ödeme kartını yapacağım, ne umrumda değil?? Neyse ki bir sürü banka var. Ayaklarını silmek yerine müşteri için savaşmaları gerekiyor.
Bir taksit kartı vermeye çalıştım, 2 yıldan fazla bir süredir bankanın müşterisiyim, kartın promosyon sayfasında belirtilen tüm gereklilikler için geliyorum - sebep göstermeden puanlama sisteminden vazgeçtim. Bir çağrı merkezi aracılığıyla, istikrarlı bir gelire sahip, yasayı ihlal etmeden ve temiz bir kredi geçmişine sahip bir Belarus Cumhuriyeti vatandaşının kredi politikalarına hangi parametrelerle uymadığını öğrenemedim. 30 gün sonra başvuruyu tekrar denemem tavsiye edildi, ancak bu bana hiçbir şekilde yardımcı olmayacak, çünkü hangi kritere uymadığımı bilmiyorum ve düzeltemiyorum. Şaşırtıcı olan şu ki, yarım yıl önce beni aradılar ve aynı kartı ücretsiz, hızlı bir şekilde düzenlemeyi teklif ettiler. Görünüşe göre banka, verilen krediler için bir aylık planı yerine getirdi veya şu anda bu bankanın istikrarsız durumuyla ilgili. Her durumda, Rusya Federasyonu'nda taksitli kartlar da var, diğer bankalara başvuracağım.
Merhaba, bugün bir Paket Kart düzenlemeye karar verdim, reddettiklerinde çok kızdım, bu bankadan 5 kez taksit alsam ve neden bu kadar erken söndürmeme rağmen, bu tür kararları kimin verdiğine dair net bir açıklama yapmadılar.Onlara kızdım.