Banka güçlü ve ilericiydi. Ancak son zamanlarda giderek artan bir şekilde içerideki bir şey çökecek. İkincisinden, Steam'de satın alımların yasaklanması ve depo hesaplarının şahsen bulunmadan hizmet vermemesidir. Şuna bak, yakında mobil uygulamayı reddedecekler veya kasada döviz bozdurma için bir başvuru yazmaya zorlanacaklar.
Öğleden sonra iki uzmanın çalıştığı sırada sırada oturmak bir saat sürüyor ve sorunuz 5 dakikadan fazla sürmüyor, bu benim gücümün ötesinde. Yönetimden çalışanlara daha yakından bakmasını ve ya verimliliklerini artırmasını ya da vardiyaya daha fazla insan getirmesini rica ediyorum!!!! 6 iş var ama sadece 2 iş var!!!!!
Birkaç gündür ulaşamıyorum, araba kullanmanın bir yolu yok.
Bankada, hesabı kapatırken, hesabın son işleminden bu yana en az üç iş günü geçmesi gerekir. Tüm işlemlerin geçip geçmediğini çağrı merkezinden öğrenebilirsiniz, ancak kimse telefonu açmazsa nasıl 15 dakika beklerim!
Servis yok!!! Bütün gün aradım karşılıksız bir şekilde hatta asılıyorsun, sadece müşterileri temiz suyla alay ediyorsun! Artık böyle bir bankanın hizmetlerini kullanmak istemezdim!!!!
Hizmet iğrenç. Kredi veren çalışan, bankanın web sitesinde sunulan koşullardan haberdar değildir. Ona bunu söylediğimde, «peki, o zaman böyle yapabiliriz" cevabını aldım.
Bu bankanın hizmetlerini kullanıyorum. Bu bankanın geri ödemesiyle birlikte plastik bir banka kartı var. Hizmet ve bankacılık işlemlerinde ön lisans yoktur. Çalışanlar tüm soruları dikkatli ve doğru bir şekilde yanıtlıyor. Bankanın yanında ATM, banka tarafından 7/24 hizmet verilmektedir.
En kötü banka, farklı bankaları kullanmış, karşılaştıracak çok şey var, yurtdışındaydı, bir şirket hesabı var, kişisel hesabımda bir sorun vardı, resmi web sitesinde belirtilen telgraf aracılığıyla destek için yazdım. Bir uzmanla iletişim kurmak için bir vaiber numarası istedim çünkü müziklerini dinlemek ve dolaşım için 100 dolar ödemek istemedim, vaiber'e sahip olmadığımızı söylüyorlar, bireysel girişimcilere internet üzerinden destek vermiyoruz. Bir bankanın müşterilerine nasıl davranması şokta. Diğer bankalar talep üzerine habercileri arar ve sorunu çözerler ve Belgazprombank umursamıyor, sadece hesaba hizmet etmek için para alıyorlar, ancak ihtiyaç anında yardımcı olmayacaklar. Kurumsal müşterilere, bu bankada bireylerin değerinden daha kötü değer verildiği ve onlara internet üzerinden destek verilmediği ortaya çıkıyor. Asılsız olmamak için yazışmaların ekran görüntüsünü veriyorum. Bu davranıştan çok üzüldüm. Artık bu bankaya ayağım yok. Sıfır vermek istedim ama böyle bir değerlendirme yok.
Çalışanların yeterliliği (her seferinde oturmanız ve sorunuza cevap vermeden önce uzmanın tüm bankayı aramasını beklemeniz gerekir) ve belgelerin sunulma hızı en iyisini ister
Orijinalini göster · Русский
3
1
Анна
11. seviye şehir uzmanı
1 Kasım 2023
En kötü banka. Ücretsiz bakımla bir maaş kartı düzenledim, iki ay sonra istifa ettim ve tam o sırada maaş kartlarına ücretli hizmet getirdiler
Collcenter'daki soruma, maaş çekinden sıradan bir kart yapmanın mümkün olup olmadığı, çünkü maaş ona gelmediği için bu kartı kapatmanız, tekrar 25 ruble ödemeniz ve yenisini çıkarmanız gerektiğini söylediler. Bankanın anlaşmanın şartlarını bu kadar çabuk değiştireceğini bilseydim asla ücretli bir kart almazdım
Bu bankaya faizle para yatırdıktan sonra, vaat edilen% 13 yerine 3 alırsanız şaşırmam, çünkü banka koşulları tek taraflı olarak değiştirebilir ve bundan en iyi şekilde yararlanabilir
Rusya Federasyonu sakinleri için iyi bir ulusal banka şehrin konukları için değildir, sakinler için pratik olarak hesap açılmaz veya çok fazla bilgi ve belge sağlamanız gerekir
Koğuştaki koğuş, geliyorsun, bir bilet alıyorsun ve sonra ana salondan bir yere girmelisin ve sen giderken seni unutuyorlar ve bir sonrakini arıyorlar, ama oh, beklemedik ama serbest bırakılan ilk çalışan size hizmet edecek , ama serbest bırakıldıktan sonra bir yere gidiyor ve bu yüzden her şey kibar
Harika banka! Hem müşteriler hem de insanlar için! En iyi yöneticiler çalışıyor! Mevzuatı çok iyi biliyorlar, belgelerden bir şey dosyalanmadıysa, genel olarak böyle bir bankayla güvenilir bir şekilde hatırlatacaklar!
Orijinalini göster
3
İ
İsimsiz yorum
28 Aralık 2021
Bankada sıra olmamasına rağmen 20 dakika durdum, maaş kartı yapmak gerekliydi, çalışanlar sadece sohbet ediyorlar, kimse ne kadar bekleyeceğini hiçbir şey açıklamıyor vb. Sadece zaman boşa harcandı …
Kartı düzenlemeye gittim. Kuponu aldım, 15 dakika dinlendim, pencereler açık olmasına rağmen sıra kişi başına hareket etmedi. Gitti. Zaman boşa harcandı.
Düzenli müşteriler, gelirleri her gün teslim ediyoruz, ancak MOMO alışveriş merkezinde ATM, tamir ettiğinizde çalışmadığından daha sık çalışmıyor, meşgul olun!!!!