İğrenç hizmet. Cumartesi günü sadece bir çalışan çalışıyor. Çok yavaş çalışıyor. Müşteri başına bir saatten fazla sürer. Sırada toplam 5,5 saat var. Bu son kez burada korkuyorum
En iyi sigorta şirketi. Burada arabayı korkuyorum, ajan her zaman bir veya iki hafta arayacak ve size arabanın sigortasının bittiğini hatırlatacak, işe veya eve gelebileceğini, yenileyebileceğini, sırada beklemenize veya sigortayı yenileyebileceğiniz bir nokta aramanıza gerek olmadığını hatırlatacaktır. Belgosstrakh'ta bütün ailemizden korkuyoruz, her zaman tek bir iddia ortaya çıkmadı. Bu nedenle, kesinlikle 5 yıldız
Kocamın travması nedeniyle kocamla birlikteydik. İlk kez döndük. İlk izlenim iyidir. Kibar ve yardımsever personel. Her şeyi açıkladım, anlattılar. Genç takım. Tavsiye ediyoruz.
Yetkin hizmet, herkes cana yakın, sigorta türü konusunda tavsiyelerde bulundular. Kelimeye hiç yakın park yeri yok. Sigorta acentesi nadiren arar, birkaç kez bir sonraki ödemeyi hatırlatmak için aradığı oldu, teşekkür ederim.
Tatillerde araba için sigorta poliçesi yapmayı başardım. Danışman çok kibardı ve tüm seçenekleri anlattı, durumum için en iyisini seçtiler. Hemen yerinde kartla ödedik. Çok uygun!
Pazar. Daha önce aradım ve sağlık sigortası nedeniyle zarar görmenin mümkün olup olmadığını sordum. Gelin dediler. Aslında, danışman keskin bir şekilde sadece hafta içi olduğunu söyledi!!!! (((
Sigortamı kendim yaptırdım. Doktora kaydoldum ve şimdiden 8 kez sigorta şirketine ulaşmaya çalışıyorum. Çağrım ya atılıyor ya da alıkonuluyor Ya Da daha da iyisi, doktorun yönünde bir garanti mektubu göndermeyi reddetmeleri, çok üzgünüm, paramı harcadım ve bu şirkette sigortalandım
Elektronik kuyruk düzenlenir. Ziyaretçilerin kabulü rasyonel bir şekilde düzenlenmiştir. Uzmanlar hızlı bir şekilde kabul ediyor. Her yerde video kameralar var, bu yüzden kendinizi bir kobay gibi hissediyorsunuz.
Cumartesi günündeydim. Hasarı resmileştirdi. Her şey çok hızlı, sıralar olmadan. Özenle hizmet ettiler, sonra eşlik ettiler, çabucak ödediler. Her nasılsa insanca her şey
Bir bilet aldım, 3. kata gittim, güvenlik görevlisi bir nedenden dolayı sadece ikinci kez turntable'ı açtı, 3'ten 2. kata, 2'den birinciye gönderdiler. Sonunda güvenliğe yaklaşıyorum, bana yardım edip edemeyeceğimi soruyorum. Cevap:"Hayır". Biraz öfkelendim, elbette bana yardım etti, ancak o zaman her şeye gelip nereye, kime, neden olduğunu sordu. Doğru ofise girdikten sonra her şey hızlı, dikkatli, anlaşılır, kibar ve incelikle geçti. Bende her şey var
Genel olarak normlar. Sigorta yaptırmak için uğradım. Kuponu aldım, bankaya oturdum, bekliyorsun. Formu verdiler, doldurdum, dışarı çıktım. Yarım saatlik standart macera.
Vicdansız işçiler var, hepsi değil. Yanlış adresli bir sigorta poliçesi gönderdiler ve pasaport bilgileri uyuşmuyor. Kanıtlandığında, bu formaliteler büyük önem taşımaktadır. İnsanlara karşı iğrenç bir tutum.
Ne yazık ki, yardım etmek için bir anlayış eksikliği veya isteksizlikle karşı karşıya kaldım. Grodno'da bana uzaktan yardım edemedikleri için 600 km uzağa gitmek zorunda kaldım.
Hemen hemen her özel sorunu çözebilirler. Belirli bir durumda uygun bir tarife veya çözüm önerebilirler. Arabaları incelemek için rahatsız edici bir alan