Sadece burada sürekli korkuyoruz, özellikle yurtdışına uçuyorsak, gerektiğinde çok hızlı bir şekilde yardım için bal düzenledik. Müşterilere karşı çok dikkatli olun. Teşekkürler
Belgosstrakh gibi Belgosstrakh sıradan bir şey yok orada bir rehin dükkanı var Tanrıya şükür ki, 18 yaşından önce bana pasaportlu mal alıyorlar, yoksa aniden eşyalarımı çaldılar ve rehin dükkanına zaya koyardın ama sen bok söylerdin
Bu organizasyonda, her zamanki araba için sigorta yaptırdım, kask takmadım.
Orsha'yı Mogilev'e doğru sürüyorlardı, anladığım kadarıyla yolun onarımları oradaydı, sabah saat üçte orada hiçbir çit işareti görmedim - hiçbir şey!
Sonuç olarak, asfaltın kesildiği bu yere sürdüm, 3 tekerleği kırdım, arka ikisinde ön tekerlek patladı, koruma da uçtu, han'ın süspansiyonunun tamamı!! Benimki gibi her şeyi orijinaliyle değiştirirseniz toplam faturaya girdim, bin dolara üç dolara mal oluyor
Durumu açıklamaya geldim, oradaki adama bir şekilde görevdeydi, bu Aralık 30'du. Sonunda oturur gülerek bana bunun sigortalı bir durum olmadığını söyler, bu şehirde farklı bir konu olurdu. Bu yüzden telefonunu oraya oraya ara. Onlarla orada karar ver!)
Teşekkür ederiz!!)
Belgosstrakh-dip!
Özellikle Mogilev şehrinin tüzel kişiliklerle çalışma departmanı, çalışanlar sürekli değişiyor, hiç kimse kaliteli tavsiye veremiyor. bu sigortadan emekli oldu
Bundan önce çok şey yazdım, ancak bazı nedenlerden dolayı inceleme korunmadı :)))
Kullanılmış bir araba için KASKO yaptırdım, memnun kaldım!
Ayrıca yurtdışına seyahat etmek için yeşil kart, yolcular ve maaş kartı da var.
Müşterilere karşı korkunç tutum, beceriksiz uzmanlar, hiçbir şey yapmamak için her şeyi yapıyorlar. Sadece kabalığa kabalıkla cevap vererek bir şeyler başarılabilir. Zamandan tasarruf etmek için belgelerin elektronik biçimde hazırlanması da bu ofisle ilgili değildir. Yine de aynı belgeleri yerinde hazırlamalarını istiyorlar. Kesinlikle tavsiye etmiyorum.
Sigorta şirketi arzulanan çok şey bırakıyor, evet, sigorta uzmanlarının kendileri, sigortanın sona erdiğini ve yenilenmesi gerektiğini bildiriyorlar, bu bir artı, ancak sigortalı olay anına dokunur dokunmaz, tavrı sanki kendi paralarını cebinden çekiyormuşsunuz gibi. Kaza vesilesiyle ana şubeye döndüm, uzman genel kurallar olduğunu bile bilmiyor, daha sonra ortaya çıktığı gibi, başka bir sigortada, sorumu hızlı bir şekilde çözmenin mümkün olduğunu.
Yine de çalışanlarının yetkinliğini ve en azından telefonla iletişimde biraz incelik kazanmaya değer.
Hizmeti beğendim, her şey hızlı ve net bir şekilde, ancak birçoğunun kaza konusunda geldiği gerçeği göz önüne alındığında otopark var, park edilecek hiçbir yer yok
Kısacası, o zaman profesyonellere ihtiyacınız olduğunda, Chelyuskintsev ile iletişime geçin, oradalar. Sigortalandığım diğer yerlerde sigortacıların yeterli uygulaması yoktu.
Telefonda insanlara korkunç muamele. Bir gün ödemeler departmanına başvurmam gerekti.
Bölümün "uzmanı" kendini tanıtmadı.
Sigortanın neden ödenmediğini açıklama isteğime göre hiçbir şeyi açıklamak istemedim.Konuşma kaba bir şekilde gerçekleşti.Sonra zamanı olmadığını söyledi ve telefonu kapattı. Bir süre sonra eş aynı konuda aradı ve sonuç aynı.
Genel olarak, pahasına yaşadıkları müşterilere bu şekilde nasıl davranılabiliriz.
Sigortalı bir olay için başvurdum, suçlunun sigortası olmamasına rağmen her şeye çabucak karar verdiler. Çocuklar kendi paylarına her şeyi çabucak yaptılar, belgeleri daha sonra teslim ettiler.
Herhangi bir telefon numarasına cevap vermiyorsunuz. Ben cep telefonundan zaptediyorum. O zaman neden onları bilgilendiriyorsunuz?alay konusu!!!
Orijinalini göster · Русский
5
Kurumun yanıtını göster
S
SVS SVS
11. seviye şehir uzmanı
4 Kasım 2022
Temiz, rahat, kibar. Her müşteriye sakin bir ortamda bir temsilci tarafından hizmet verilen ayrı kabinler şeklinde yapılan işyerlerinden çok memnun kaldık.
Sigorta şirketi hoşuna gidiyor! Sigorta vakaları hakkında çağrı ve sms ile önceden uyarılırlar! Çabuk, kibarca, müsait, hiç sırada beklemedim. Bir danışman var, biraz su içebilirsiniz. Otopark, hafta sonu yok!
3 Ekim'de beni sular altında bıraktı.Sigortacıyla iletişime geçtim.Başvuruyu kabul ettiler.Aramayı beklediklerini söylediler, 7'ye kadar sessizlik.Kendim arıyorum.aynısı.Bugün 11
Ekim.hareket yok.Devlet işletmesi gibi görünüyor.Her ne kadar hangi nedenle iletişim kurmadıklarını bildirmiş olsalar da.Hayal kırıklığına uğradım.
Sağlık sigortası işe yaramaz, doktor belirli bir hizmete yön veriyor, bu yüzden sigortacılar henüz beğenmediler, öyle değil mi, bunu ödemeyeceğiz, bir doktora danışmak için kaydoldum ve başka bir doktordan tedavi almak istedim, bu yüzden hiçbir sorun ve mazeret duymadım. Harita üzerinde gerçekten yardıma ihtiyacınız varsa, sonuç sıfır olacaktır. Bu kuruluşta hizmet verilmesini tavsiye etmiyorum.
Aramak imkansızdır ve 40 dakika bekledikten sonra yine de hoşnutsuz bir ses duyarsanız, makul bir cevap veya eylem yoktur. Bal için garanti mektupları.Merkez zamanında gitmiyor, bu da randevuya çıkmamakla dolu.
Bu şirketten sağlık sigortası boşuna bir hizmettir.Temsilci, bazen müşteriyi unutarak birkaç gün boyunca doğru uzmana kayıt yapar.Ve Vitebsk şubesi, resmi görevlerini hiç bilmiyor gibi görünüyor, beceriksiz.Bu sigortada sağlık hizmeti almak haftalar alır.Bu keder şirketinin hizmetlerini bir daha asla kullanmayacağım.
Mülk sigortası hizmetlerini, arabaları düzenli olarak kullanıyorum. Yurtdışına seyahat ederken sigorta, diğer sigorta kuruluşlarına ve temsilciliklere göre birkaç kat daha pahalıdır. Sigortalı bir dava ortaya çıkarsa, ödemede çok fazla gecikme olabilir, benim durumumda mahkemeye ulaştım ve ertesi gün ödemeyi yaptılar ve 20 yıl önce sigorta ödemesi ve manevi zararı (kazadan sonra) yalnızca mahkeme kararıyla ödediler.
Aracın cihazını bilmeyen uzmanlar, değiştirilecek gerekli parçaları belirtmek için arabayı gövde numarasına göre nasıl düzenleyeceklerini bilmedikleri için çalışıyorlar.
Kibar gençler her zaman açıklarlar, her zaman her şekilde yardım etmeye cesaret ederler. Eksi her zaman değişiklik olmaz ve bilgisayar sürekli olarak örtülür
Kesinlikle park yeri olmaması, her şeyin arabalarla zorlanması hoşuma gitmedi. Çılgın manevralar olmasaydı, gözlem güvertesine satış yoluyla. O zaman değerlendirme daha iyi olurdu. Diğer tüm sorular için her şey zirvede.
Balığın başından çürdüğüne inanıyorum. Harika bir lider olduğu için çalışanlar da iyidir. Vatandaşlarla kibar ve kültürel eğitimi, işimi bilmekten keyif aldım. Tavsiye ederim. Size en iyi dileklerimle.
Sigorta sadece kelimelerle yapılır. Seyahat etmeden önce her zaman güvende olmak istersiniz, ancak pratiğin gösterdiği gibi tüm bunlar saçmalıktır. Yediğiniz yerde med ile anlaşmaları olduğunu söylüyorlar. kurumlar tarafından. Ve şimdi 2018'de. bal sağlamak için sigortacılara başvurarak çocuk hastalandı. yardımımıza 2 seçeneğin olduğu söylendi. Bunlardan ya kendimizden yardım isteyin ya da deneyeceğiz ve bu biraz zaman alacak. Her türlü yardımı mümkün olan her şekilde bulma istekleri üzerine konudan atladık, 1 kağıt parçasını atın, diğerini atın, ilaçlı eczaneleri arayın. Sonuç olarak, ambulansı kendileri çağırdılar, doktorlar enjeksiyon için çıkış için para aldılar (ve makul bir miktar aldılar) ödemeyi onaylayan bir belge istediğimizde, sigortalarla çalışmadığımızı ve hiçbir şey yazmayacağımızı gerekçe göstererek reddettiler. ve ödeme, gönüllü bir bağış diyelim, ya da bunun gibi. Satın almanız gerekenleri yazdık ve ayrıldık. Eczanelerde öksürük tozları ve burun spreyleri dışında hiçbir şey görülmedi. Ve ne yapılması gerektiği belli değil. Sigorta, Ukrayna'daki tıbbın bu kadar inşa edildiğini ve hiçbir şeye yardım edemeyeceğimizi belirtiyor. İddiaya göre ilaçları kendiniz arayın, ödeme belgelerini arayın ve varışta size geri ödeme yapacağız. Buradaki soru geri ödemeyle ilgili değil, çocuğa acil yardımla ilgiliydi. Ya o zaman param olmasaydı, hepsi bu, çocuğa yardım edecek kimse olmaz mıydı? Peki o zaman sigorta ne için? Neden insanları aldatıyor ve cesaretlendiriyorsunuz? Doğal olarak varışta hiçbir yere gitmedim ve hiçbir şey yazmadım. Ancak tortu kaldı.