Tüm sigorta kuruluşlarının en kötüsü, ofiste çok sayıda personel var ve müşterilerle bir kişi çalışıyor)
Önceden sipariş verdiğinizde ve gelip almak ve bunun için daha az zaman harcamak istediğinizde çok üzücüdür, ancak sonunda sırada oturup beklersiniz) burada sigorta yaptırma arzusunu yener
Tüm hizmet yelpazesine sahip büyük ofis. Arabaya bir zorunluluk yapmak için koştum. Çevrimiçi olarak sigortalanabilirsiniz, ancak trafik polisi çalışanlarının bir kağıt poliçeyi önceden bildirmeleri daha kolay ve hızlıdır.
İğrenç sigorta. Müşterinin hangi kutuplara sahip olduğunu bile bilmeyen ve sağlık politikası ile kaza poliçesi arasındaki farkı anlamayan beceriksiz çalışanlar!!! Hesapta başka bir katkı görmedilerse, müşteriyi yalnızca bir durumda hatırlayabilirler! Mektuplar, kişisel bilgilerinizle ve tüm kişisel bilgilerinizle birlikte adreslerinize hiç gönderilmez ve bu onlar için normaldir. Sigorta ödemesiyle ilgili dava hakkında telefonla hiç bilgi edinemezsiniz (çünkü aramazsınız), mektup alamazsınız (bilinmeyen bir adrese gönderdiğiniz için), sms göndermeyeceksiniz veya kişisel hesabınızda hiçbir şey yok. Ve belgeleri gönderirken, genel olarak hoşnutsuz bir kişiyle «çocuk" ile tanıştım, bana başvurunun bilgisayarda doldurulduğunu ve onunla elle doldurulmadığını haykırdım :)) 21. yüzyıl-bu organizasyonda asla gelmeyecek.
Çok kızgınım. Dairenin sigortası bitiyordu. Özellikle aradım, sigortalanmamaları konusunda uyardı. Ama yine de Kasım ayında sigortayı aldım. Bugün eve geldim ve Ocak ayında yapılan aynı daire için başka bir sigorta daha gördüm.. Satılık dairem var. Şimdi izin gününde Belgosstrakh'ta küfür etmek zorunda kalacağız.
Belgosstrakh'tan çok memnun kalmadım. 100 yıl bükülüyor. Kocam öldü. Sigorta yerine başsağlığı dilediler, sigortayı ödememek için yüz nokta mazeret buldular. 15 yıldan fazla bir süredir belgosstrakh'ın müşterisiyim. Ve her ay sigorta primlerini ödüyorum.
2008-09'da yılda bir kez buradaydım, bir otomobil vatandaşı hazırladım. Kuyruk yoktu, tam anlamıyla 5 dakikada sigorta yaptırdılar. Bundan sonra, sigortayı her zaman acentelerden veya postaneden değil, sadece sigorta şirketlerinin ofislerinden veya bir bankadan alırım. Sıcak, temiz, hızlı!
Sitede belirtilen tlf'yi aradım, 25 dakikadan fazla bir süre cevap bekledim, cevap vermediler...
Neden tlf verelim, müşterileri bekletelim???? CEVAP YOKSA
02/01/2021 tarihinde hastalık iznini verdim ve Braslav şehrinin Belgosstrakh'ına sigorta davası için bir açıklama yazdım, bugüne kadar bu 03/02/2021 tarihinde yaralanma için ödeme yapılmadı. Sigorta taleplerinin ödenmesinde iğrenç örgütsel çalışma!!!!
Genel olarak memnunum.
Yanlışlıkla ücreti ödedim ve ödemeyi iade etmek istedim. Telefonda gerçekten yardım edemediler, ancak ofise ulaştıktan sonra sorun çözüldü.
İyi hizmet, ancak bu yeni bir şey teklif etmek onlara ait değil, bir araba vatandaşı hazırladım, KASKO hakkında soru sormaya çalıştım, kayıt yaptırmaya hazır olmama rağmen ilgisiz davrandılar)))