Bankadan daha kötüsüyle tanışmadım. Bu bankada hesap açmak zorunda kaldım. İnternet bankacılığı normalde akıllı telefona yüklenmiyor, çevrimiçi bir kart sipariş edemedim. 156 Pritytsky'deki şubeye gitmek zorunda kaldım. Bu ayrı bir şarkı. İlk defa bana yanlış tavsiyede bulunan bir uzmana gittim, muhasebecim daha sonra bankayı aradı ve bana söylediği her şeyin doğru olmadığı ortaya çıktı. Sonra kartı almak için bu şubeye iki kez gittim, belki daha fazlasına ihtiyacım olacak. Şimdi 1 saat 20 dakika, kapanana kadar 20 dakika oturuyorum ve yine vaktim olmayacağını anlıyorum ve işten hala çıktım. Akşamları işten sonra her şey sıraya giriyor ve kartlarla, sertifikalarla çalışma konusunda sadece bir uzman var.
Ne yazık ki, hizmetten son derece memnun kalmadım. Salonda sadece bir uzman çalıştı, bu da hattın çok yavaş hareket etmesine neden oldu. Sırada sadece dört kişi olmasına rağmen yaklaşık 1,5 saat bekleyerek oturdum.
Herkesin yoğun günleri olduğunu anlıyorum, ancak müşterilere karşı bu tutum hoşnutsuzluğa neden oluyor. Umarım banka yönetimi bu duruma dikkat eder ve hizmet kalitesini iyileştirmek için önlemler alır. Aksi takdirde, korkarım ki birçok müşteri diğer finans kurumlarını tercih edecektir.
Birçok bankayla karşılaştım ama bu en kötüsü. Kuruşa danışamıyor, telefonu açmayan uzmanların telefon numaralarının numaralarını veriyorum ve sonra tatildeler.Telefona bankacılık kurmak mümkün değil, bankanın kendisine yardım etmeyi reddettiler. Bankanın müşterisi korkunç, ilk seferinde hiçbir şey yapılamaz. Hangi bankada hesap açacağınızı düşünüyorsanız, bu bankada değil. Bundan sonra yüz kere pişman olacaksınız.