Sıranı beklemek çok uzun zaman alıyor.
Sırada bam bekliyordu, ikisi de toplandılar ve öğle yemeğine gittiler, hayır, her seferinde bir araya geldiler, insanları umursamıyorlar
Çok kötü! Sitede "Şifremi unuttum" genel olarak giriş bilgilerinizi de unuttum, bazen e-postanın çok uygun ve hızlı olduğunu unuttum. En iyi bankalar Sberbank ve Belarusbank'tır. Ve bu belinvestbank en iyisi değil, en kötüsü. Korkunç.
Hızlı ve kuyruksuz. Birlikte çalıştığım işimi bilen bir çalışan. Ödemeyi almama yardım ettim. Hangi belgelere ihtiyacım olduğunu söyledi. Verdiğiniz hizmet için minnettarım.
Orijinalini göster · Русский
3
1
Kurumun yanıtını göster
D
12. seviye şehir uzmanı
11 Şubat
Şehir merkezinde, tarihi bir binada bulunan banka, mekana özel bir çekicilik katıyor. Yeni yıldan önce girdim, girişte sıcak şarap dağıttılar), bu hoş bir ikramiyeydi.
Hizmetin kalitesi hakkında hiçbir şey söyleyemem, eksilerden - park yeri yok
İçi çok güzel. Yumuşak kanepeler, telefonlara farklı tipte şarj cihazları takılmıştır. Hafta içi neredeyse hiç insan yok, gücümden beş dakika bekledim. Sakin ve güler yüzlü çalışanlar, işlerini belirtilen zaman diliminde iyi yapıyorlar.
Kişisel banka sıralamamda bu ilk 3'te yer alıyor. Hizmet hızlı, çalışanlar yetkin. 3 yaşın altındaki çocukları olanlar için bilet alma fırsatının olması çok uygundur - bunun için özel teşekkürler
Bu bankanın müşterisi olarak kredi vermek istemiyorlar, paramı istemiyorlar, üstelik uygulamada karttan karta aktarılamıyorlar.İlk bakışta personel, 1'e kadar hiçbir şey gibi görünmüyor
Bunun dışında nasıl olduğunu bilmiyorum, ama sanal kartlarla uğraştım, birincisinden hala normal ama ikincisinden, geçerlilik süresi geçtiyse, size haber verilmeyecekse, ancak en iyi ihtimalle internet bankacılığında bir mesaj çıkarsa, o zaman çabucak kaybolacaktır. Hesabınızda kaldıysa, aynı kartı açsanız bile 45 gün içinde para çekmeyeceksiniz, bu bankada plastik yoksa, aynı kartı açsanız bile, 99kop koymak için Belarusça'da başka bir kart açacaksınız.Örneğin, bps'ye sorunsuz ve parasız olarak eski hesabınıza getirebilirsiniz.Başkalarından öğrenin!
Binanın düzeni müşteri hizmetlerini çok rahatsız ediyor, bu nedenle bu kurumu ziyaret etmenin en hoş izlenimleri kalmıyor, ancak personel çok cana yakın ve iyi durumda.
İğrenç bir elektronik kuyruk arıyorlar, pencereyi bulana kadar nereye gidecekleri belli değil, sıra geçti, gitmelerini, yeni bir bilet almalarını söylediler, sonunda sırayla sonuncusu oldular, buna nasıl izin veriliyor????????
Çok yavaş hizmet , bu bankayı kullanmak zorunda kaldığım için çok üzgünüm,Neden bu kadar az çalışan çalışıyor, 8 pencereden sadece 3'ü çalışıyor, kaç kişi çalışıyor. Bekleyebilir miyim????????
Elektronik kuyruk, bireyler için çok uygundur. Çalışanların hayranlara karşı tutumu seviyededir. Büyük kuyrukları ve uzun bekleme sürelerini beğenmediniz