Ek özellikler:hayır kurumlarına yapılan ödemeler, ticari (uydu) televizyon ödemeleri, uçak ve tren bileti ödemeleri, GİBDD trafik cezalarının ödenmesi, eğitim ödemesi, güvenlik sistemi ücretlerini ödeme, fatura ödeme, internet ücretlerini ödeme, internet erişimi ödemesi, yerel telefon ücretlerini ödeme, internet mağazası sipariş ödemeleri, IP telefon ücretlerini ödeme
Verilen banka kartları:Visa International, Eurocard/Mastercard
Kartın tescili 2 gün sürdü. Servis hızı saatte 1 müşteridir. Uygulamayla ilgili sorunlar nedeniyle çevrimiçi bir kart düzenlemek imkansızdır ve çağrı merkezi operatörleri bile hiçbir şeye yardımcı olamaz.
Hizmete kaydolmakla ilgili ayrı bir ilginç gerçek.
Aradıklarında, bugün saat 26.06'da yalnızca canlı kuyruğun olduğunu ve yarın için müsait saatleri ancak yarın bildirebileceklerini söylediler.
Sadece seviye.
Bankadan daha kötüsü yok.
Bu korkunç bir dehşettir. Pek çok işçi masası var. Ama orada sadece iki işçi ve ne kadar yavaş bir kabus var. 1.5 saat bekledim ama mutluluk olmadı, öğle yemeği oldu ve herkes için yalnız kaldı. Hala bazı kayıtlar var. Birçoğu gitti, bu hizmetten memnun değiller.
İğrenç. Saat 18: 00'de en çok talep edilen saatte 7 yerine 2 kişi çalışıyor.
Doğal olarak, 5 kişilik bir kuyrukta bir saat durduktan sonra, kapanmadan önce çalışana yaklaşmak için vaktiniz olmayacak. Bu, zamanımız ve teknolojinin gelişim düzeyi için anormal bir iştir. Böyle bir bankadan utanıyorum.