Genelde asla yorum bırakmam ama burada dayanamadım. Bu, hizmet vermem gereken en kötü banka (şube). Kartı sipariş ettim, hazır olduğuna dair bir sms geldi ve onu alabileceğime dair. Bu şubeye şimdiden üç kez geliyorum ve onu asla alamadım. 1. geldiğimde bugün bana uzmana hayır dediler - yarın gelin, yarın için tarih tekrarlandı. 3. kez geldim, kuponu kırdım, 30 dakika bekledim, bu uzmanın son müşterisi olarak kaldım. Saat 18.00'de beni davet etmeden işini bitirdi (ama sonra 5 dakika, daha fazla değil). Tabii ki her şeyi anlıyorum, ama zaten numaramı çaldıysam ve davet edilene kadar bekliyorsam - bu yüzden müşteriye hizmet etmeye nazik davranacaksınız, sizi öldürmeyecekler, ama 4. kez geri dönmem gerekecek! Maalesef iş için Belinvestbank'a hizmet etmek zorunda kalıyorum. Ama eğer bir seçeneğim olsaydı, o zaman şubeniz ve bir bütün olarak banka zaten son sırada olurdu!!!
Çalışan Kasperovich Elena'ya müşterilere karşı hassas, özenli ve güler yüzlü tutumu için teşekkür etmek istiyorum. İlgilendiğiniz soruya net, yetkin bir açıklama yapma yeteneği ve yeteneği için. Banka yönetiminin takdir etmesini ve bu çalışanlardan daha fazlasına sahip olmasını diliyorum. Minnettarlıkla bankanızın müşterisi Anufrieva L.V.