Güzel ve önemli bir anıt, fikri beğendim ve evin her zaman içeride olduğu ve özellikle geçen yüzyılın başlarında göçün ilk dalgalarında ayrılmak zorunda kalan herkesin de büyük büyükannem de neredeyse gidiyordu, köyde birçok kişi feribotlarla okyanusa gitti ve nişanlısı orada kaldı ve büyük büyük büyükbabası boş kalmadığında deniz tutması olduğu ortaya çıktı. Örneğin, o yılların Belaruslu göçmenlerinin soyundan gelen büyük tasarımcı Yves Saint Laurent, bu onun takma adı, ebeveynleri saf Belaruslular, daha sonra Amerika'ya su yoluyla gittiler. Yurtdışındaki Belaruslular ve onların soyundan gelenlerin evde sevildiklerini ve hatırlandıklarını bilmeleri çok önemlidir. Göçmenlerin kızı olan bir kadını tanıyorum, Güney Amerika'da Belaruslu bir ailenin çocuğu olarak dünyaya geldi, Sylvia adını verdiler ve emekli maaşı altında, İspanyolca konuşmasına rağmen kan çağrısı üzerine Minsk'e taşındı ve orada büyüdü. Heykeltıraş ve fikrin yazarı - sen şıksın.
Bu anıtın «koşullar nedeniyle dünyanın farklı yerlerinde bulunan ancak Anavatanlarına olan sevgisini koruyan Belarus'un kızlarının ve oğullarının zor yolculuğunu" sembolize ettiğini söylüyorlar. Doğru, o zaman neden bu Anavatanlarına dönmeyecekleri belli değil ... her halükarda anıt fena değil
Elbette heykel için beş puan değil, banliyölerin kendisidir. Evet, öyle... Onu ilk gördüğünde ne anlama geldiği hakkında hiçbir fikri yoktu ve bunun Isadora Duncan'ın bir tür anıtı olduğuna karar verdi.