Tüm iyiliklerin tüm normal insanlarına.Kazan'dan Minsk'e geldik.10/28/24 bu mağazayı ziyaret ettiler.Satıcılardan biri duyarlıydı, denemek için elbiseler getirdi, tavsiye etti.Ona teşekkür ederim💐.10/29/24 tarihinde bu departmana bir kez daha girmeye karar verdim.Üç satıcı değerlidir ve başka kimse yoktur.Ne be ne de ben bana sıfır ilgi gösteriyorum.Ne merhaba,ne de sorular"ne istersiniz?Belki size yardım edebilir?Kendime bir şey seçtim, denedim, ödedim ve»teşekkür ederim"diyorum ve buna karşılık sessizliğim şoktayım!!!!!Hoş olmayan tortu kaldı..Bunun🤷♀️ olduğunu anlamayacak mıyım?!Kibir mi?!Belarusluların iyi insanlar olduğunu duydum.SSCB'den beri "Şarkıcıları" seviyorum, performanslarını dinleyip izliyorum.Ama karşılaştığım şey fikrimi alt üst etti.Çünkü iki mağazada daha vardı.Çekleri fırlatıyorlardı.Bir çeşit tımarhane.
Hizmeti ve hizmet standartları olmayan bir mağaza. 20 dakika mağazada kaldım ve çalışanların ne yaptığını anlamadım. Çanta seçimi çok küçük, metro geçişinde daha da fazlası var. Ama bir turist olarak Orshanskaya'yı isterdi. Kesinlikle yakışır erkek kıyafetleri yok. Aynı ketenden burada değil, Z'de satın almanız gerekmesi üzücü.
Önceki incelemelere kesinlikle katılıyorum. Satıcınız işte ne yapıyor, öğleden sonra ikide bu kadar yoruluyor? ))) Ona günlük gelirimi satın almam için yaptım ama satın aldığım her şeyi kendim seçtim. Satıcı bana yardım etme talebinden sonra bile tezgahın arkasından çıkmadı. Tüm görünüşüyle onun tüm bunların üstünde olduğunu gösteriyor. Bu arada, satın alma ve kaliteden memnun kaldım
Bu mağazanın reytinginin neden bu kadar düşük olduğunu ve eşim ve ben oraya vardığımda her şeyin yerine geçtiğini düşündüm. Hiç hizmet yok, karısı elbisenin bedenlerine bakmasını istedi, pazarlamacı bir şeye homurdandı ve hoşnutsuz bir yüzle bakmaya gitti, salonda bir sürü insan var, kasadaki üç satıcının da ne yaptıkları belli değil. Bu mağazanın yönetiminin nereye baktığı belli değil, ama sanki 80'lere girmiş gibiyim... Hizmet yok. Satıcılar hiç çalışmak istemiyorlar. Lütfen bir şeyler yapın, böyle bir marka böyle çalışamaz.
Üçüncü günde ulaşılamıyor. Satıcılar telefonu çıkarmayı reddediyor. Sadece belirli bir modelin varlığını açıklığa kavuşturmak istedim. Yönetimden bu hizmete dikkat etmesini rica ediyorum.
İyi günler, bu mağazadan yazlık pantolonlar aldım, bir kez giydim, dikişe yayıldık, iade edemediğim için üzgünüm, Moskova'dayım.
Dikmeye ve yürümeye karar verdim, bu yüzden başka bir yere yayıldılar, bu bir beden daha büyük aldığım gerçeğine rağmen, özellikle oturduğunuzda pantolonumun bacağınıza gerilmemesi için.
Genel olarak, iş terzilikle ilgili ya da kumaş kalitesiyle ilgili bilmiyorum, ancak böyle yüksek kaliteli olmayan bir şey için 3000 ruble çok pahalı
Bu konumdaki mağazaya birkaç şans verdim.. Servis sıfır, satıcılar sanki ben onların evine gelmişim gibi iletişim kuruyorlar! Korku! Yönetimden buna dikkat etmesini rica ediyorum!!!
Servis YOK. Bu zamanımızda bu nasıl mümkün olabilir?. Ne merhaba, ne teşekkür ederim, ne de lütfen, sadece "kart takın" (kartı) ve hepsi bu. aydınlatma ürkütücü, karanlık.
Zayıf aydınlatma. Aslında, gün ışığında renk tamamen farklıdır. Ve satın alırken paket için ödeme yapmanız bir şekilde rahatsız edici...parayla ilgili değil...ilk olarak, paketler küçüktür...ikincisi, utanç verici...paketleri karşılayamıyor musunuz? Pazarlamacılar nerede? Hatta üzgünüz, mağazalardaki külotlar markalı bir pakete konuyor, ancak burada taşınması imkansız olan küçük bir pakete büyük bir battaniye de ödeniyor...beklemiyordum.