Maalesef düzenli olarak ziyaret ediyorum. Bir e-posta var. sıra, ama kuyruklardan kurtarmıyor. Çok sayıda emekli var, çok az personel var. Personel titizdir, gerekli olan ve gerekmeyen belgeleri talep eder, güçlerinden zevk alır ve duvardaki çıktılara atıfta bulunur. OPS başkanı, gönderici tarafından zaten ödenmiş bir posta öğesinin verilmesi için para talep ederek "yönlendirme" ve "gönderme" kelimelerini ayırt etmiyor, özünü anlamadan bir tür açıklama yazmalarını talep ettiler, bir buçuk yıl önce yayınlanan orijinal emri talep ettiler, pasaportu sormadılar... Nakitsiz ödemeyle nasıl çalışılacağını bilmiyorlar - onlardan nakitsiz zarfları nasıl satın alacaklarını bilmiyorlar - bilmiyorlar. Genel olarak, SSCB her yerde dağıldı ve ops 82'de şafakta. Emeklilere yürekten sempati duyuyorum - müşteri odaklılık sıfır.
Kuyruklarla ilgili sorun daha yetkin personel tarafından çözülecekti
Burası Minsk'te sık sık ziyaret ettiğim 82 şubesi.Burada elektronik bir kuyruk var, genellikle 2 bilet gişesi çalışıyor.Çok çeşitli kırtasiye, ev eşyaları, gazeteler, dergiler, zarflar, kartpostallar.Çalışanlar hızlı bir şekilde hizmet veriyor, ancak bölgede birçok yaşlı insan var ve emekli maaşı alırken birçoğu hizmetler için nakit para ödüyor ve sıra birikiyor.Böyle günlerde açılış sırası gelir.Posta öğelerinin teslimi zamanında, şikayet yok
Ön kayıt çok uygun bir hizmet ekledi, şimdi tüm büyükannelere emekli maaşı verilene ve kamu hizmetleri için ödeme yapana kadar bir saat beklemenize gerek yok. Belpochta uygulaması oldukça uygundur.
4 pencereden sadece biri prensipte her zamanki gibi çalışıyor
Trafik polisinin cezasını almak için, tüm para birimlerinin arkasında bir saat sırada oturmanız gerekir
Prensip olarak, posta kötü değildir, ancak bir tane vardır, ancak yalnızca iki pencere çalışır ve o kadar yavaştır ki, zamanınız ve paspaslamanız mümkündür.
Kirayı ödeyene kadar kuyruklar eksik. Kibar personel, her zaman size gerekli bilgileri söyleyeceklerdir. Paketlerin alınması ve gönderilmesi için ayrı bir sıra vardır.
Şubenin yükü yüksek, personel eksikliği hissi var. Çalışanlar için ön izin yoktur - açıkça, profesyonelce, cana yakın bir şekilde. Orada ortalama kalış süresi 15-45 dakikadır. (salondaki müşteri sayısı 10-20 kişidir.)
dolu ,,nöbetçi,, sürekli kuyruklar!!!!!!! ilk defa şikayet yazmıyorum! şef.departman, çalışanlarına yardım etmeye kategorik olarak karşı çıkıyor!!!!!! hayır, bağımlı olmak, süreci hızlandırmak,hızlandırmak, sırayı dağıtmak için ---- MEŞGUL olduğunu görüyorsunuz!
Tüm normlar, gelin açılış için paketleri alın / gönderin - sorun olmayacak. Zamanlarına değer verenler için - eve kurye ile bir iş postası var.
Tabii ki, postane çalışanlarının aslında postayla hiçbir ilgisi olmayan bankacılık hizmetleri sunmak zorunda kalmaları üzücü, ancak bunun için suçlanmıyorlar ve koşullar ve maaşlar göz önüne alındığında işlerini ellerinden geldiğince yapıyorlar.
Hatırlamaya çalıştım ve yaşlı ve iğrenç teyzelere bakmaya gittim...ve onları orada bulamadığımı düşünüyorsunuz, çok güzel kızlar çalışıyor, hatta paketi bağlamayı teklif ettiler!!!
Çalışanlar açıkça çalışıyor, onlarla ilgili hiçbir soru yok. Ama ne kadar uğrarsam geleyim, örneğin büyük kuyruklar, birçok emekli faturalarını bu şekilde ödüyor. Aliexpress ile sipariş vermeyi bile reddettim, sırada beklerken 1 saat harcamak çok zor.
Bu postanenin çalışanlarına şükranlarımı sunmak istiyorum! Çok yakın yaşıyorum, bu yüzden oraya sık sık paket almaya ve mektup göndermeye gidiyorum. Her zaman herkese söyleyecekler ve yardım edecekler. Hızlı, doğru ve en önemlisi misafirperver. Hepimiz insanız ve kimse robot değil. Bu nedenle, belki birisi hoş olmayan nüanslarla karşı karşıyadır. Ama hadi insan ve anlayışlı kalalım, sonra her şey çok farklı algılanacak. İşçilere tekrar teşekkürler!
Çok hoş çalışanlar, kuyruklar, tüm postalarda olduğu gibi emeklilerimiz de zamana ayak uydurmak istemiyor, bazen paketi göndermek için bir saatten fazla beklemeniz gerekiyor (
Çalışanların bir kısmı kendileri hakkında çok yüksek görüşlere sahipler ve müşterilerin onlara borçlu olduğuna inanıyorlar. Evet ve işin hızı arzulanan çok şey bırakıyor.
Tüm ülkedeki en iğrenç postane! 4 pencereden 1-2'si neredeyse her zaman çalışır. Kuyruklar kilometre uzunluğundadır. Paketi almak için ödeme yapanlarla birlikte sıraya girmeniz, emekli maaşlarını kaldırmanız, sigorta yazmanız, fotokopi çekmeniz gerekir. Paketlerin (izsiz) verildiği iddia edilen teslimat hizmeti neredeyse her zaman kapalıdır ve bu, çalışma programının 13 saate kadar olduğu gerçeğine bağlıdır. Yönetim şikayetlere çalışacak kimsenin olmadığını, ancak ikame edilmediklerini söylüyor. Genel olarak, mümkünse eksi 100 koyardım!
Uzun zaman önce kapatmak ve ücretli bir ortak verdikleri girişlerin tüm anahtarlarını almak, girişlerde yürümek ve her türlü saçmalığı atmak gerekli olurdu.Girişlerimizin anahtarları olan tanıdık olmayan insanlar teneke gibi ama daha da kötüsü, 10 sayfa yazdırmak için yazıcıyı nasıl kullanacağını bile bilmeyen insanların orada oturmalarıdır.
Emekliler için buluşma ve sosyalleşme yeri. Sonsuz olanlar sıralardır. Çalışanlara saygı ve sempati vardır. Gençler ve yetişkin yaştaki insanlar buraya sadece gönderimler ve zorunlu ödemeler için girebilirler, yapamayacağınız bir şey yoktur. Terminal eskidir, çalıştığından daha sık kırılır. Devlet bu postadan tasarruf ediyor. Ancak yakınlarda, vergilerimiz için muhteşem bir şekilde inşa edilmiş, eski yıkılmış anaokulu yerine ATC ve Daı'nin büyük bir binası var.
Kaba hizmet!!!!Bu, orada çalışan bir adam için geçerli değildir, diğerlerinden farklı olarak sadece o düşünür.Normal ödemeyi almak için bir yeri arıyorlar ve soruyorlar, elektronik cüzdana nasıl ödeme yapılacağını bilmiyorlar!!!! Son kez bu cüzdanın sahibinin adını sordular!!!!! Bu korkunç!!!!! Ödemeyi kabul edemediler, bunun adamını terminalden ödemesi için çağırdılar!!!!! Bu tür işçilere öğretmek gerekiyor!!!!Ve daha önce kaba bir itirazda bulunmanın zamanı geldi, çarşıda değil!!!!
Harekete geçmenizi rica ediyorum.
Çok büyük kuyruklar. Elektronik kuyruğun yardımıyla, "burada durmadınız" konusundaki ebedi küfür sorunu biraz çözüldü. Ve hepsi bu kadar. Personelin misafirperverliği hakkında bir şey söyleyebilirim - suratsız, her zaman hoşnutsuz insanlar, ilgilendikleri soruya nadiren cevap veriyorlar.
Posta, posta gibi. Sadece paketleri alıyorum. Ödeme sırasında, herhangi bir hizmet için gitmiyorum. Diğer günlerde sıralar çok nadirdir. Beğendiğim bir diğer şey de, ödemelerin kabul edilmediği pencerede paketleri almamız. Ödeme sırası olsa bile - bu pencere daha hızlı hareket ediyor. Teşekkürler al kuyrukta. Personeli beğendim.