"Kırılgan" işaretiyle gönderilen ancak kırılmış olarak gelen gönderinin alınmasıyla bağlantılı olarak bir inceleme yazıyorum.
Postanede iki seçenek verildi - ya kırılganlığı alıyorsunuz ve ödüyorsunuz ya da hiç almıyorsunuz. Almaya karar verdim, çünkü paketteki mallarım peşin ödendi.
Postanede paketin düzgün paketlenmediğini açıkladılar. Ve posta makineleri cam taşımak için donanımlı değildir.
Bunu yapamazsa, posta kırılgan paketleri teslim etmek için neden bu kadar sorumluluk üstleniyor? Bunun nasıl çalışacağını bilmeyen bir posta sorunu olduğuna inanıyorum!
Postane 220055'teki kızlar, taşıyıcılarının pervazlarını kaplayarak kendi lehlerine "dönüyorlar". Bu doğru değil ve siz bunu biliyorsunuz)
Bu arada, bana camlı bir çerçeve gönderdiler. Böylece cam bir veya iki yerde kırılmadı, kırılmadı, kırılmadı. Yüzlerce, binlerce kişiye dövüldü (!) küçük ve büyük parçalar!!!
Verimlilik, profesyonellik, müşterilere karşı ilgisizlik için UCD Twitteryuk Elena'nın çalışanına şükranlarımı sunuyorum! Uluslararası bir posta ürünü alırken bir sorunla karşılaştım: viber üzerinden alınan mesajda teslimat adresini değiştiremedim ve paketin Belarus'a geldiği gün alınması şiddetle gerekliydi. Elena, daha fazla uzatmadan yetkin bir şekilde, onu tekrar hızlı ve profesyonel bir şekilde hizmet verdikleri OPS 60'a yönlendirdi. Çok teşekkür ederim! Yelena'nın Twitter'ının ek teşviki için RUP "Belpochta" liderliğine dilekçe veriyorum! İnsanlara karşı bu tutum sayesinde sorunlar çözülür ve hayat daha iyi hale gelir!
Minsk'teki Belpost kuryelerinin çalışmaları hakkında son derece olumsuz bir inceleme bırakmak istiyorum. Teslimattan iki kez yararlanmak zorunda kaldım ve her iki seferde de zamanında teslim edilmedi. Belgeleri ilk kez iki gün bekledik ve ikinci kez kimse bizimle iletişime geçmedi (iletişim için telefonlar parseldeydi, uygun görmediler). Onlarla 10 gün kalacak olan paketi geri bekliyoruz).