Yakınlarda yaşıyorum ve sürekli bu postaneye gitmek zorundayım. Bu postanedeki insanlara ne yaptıklarını bilmiyorum ama net bir model fark ettim: yeni çalışanlar çok tatlı, cana yakın ve hızlılar, ancak burada ne kadar uzun süre çalışırlarsa o kadar küstah ve kayıtsız hale geliyorlar.
Çok sayıda vaka var, bunlardan 2 tanesini anlatacağım:
1. Yaklaşık 3 yıl önce orada çalışmaya başlayan bir çalışan var. İlk başta çok cana yakındım, her zaman yardım ettim ve pozisyona girdim, hatta her seferinde postanede ortak daireyi ödememek için bankacılık uygulamasını anlamama yardım ettim. Ancak birkaç yıl sonra, arka arkaya herkese kaba davranmaya, kayıtsızlıkla çalışmaya başladı, hiçbir şeyi açıklamayı bıraktı. Bir gün belgelerle birlikte bir mektup göndermem gerekiyordu ve beni kutunun yanında yakaladı, mektubu yırtıp teraziye koydu, gerekenden 1 gram daha ağır olduğu ve 6 kopek için bir işaret talep ettiği ortaya çıktı. Hemen ödeme yapmayı teklif ettim, çünkü toplantıya geç kalıyordum ve bir mektup göndermek önemliydi, ancak o bu markayı satmayı kesinlikle reddetti. Sıranın sonunda sadece bilet üzerinden olduğunu söyledi. Hemen verebileceğim 6 kopek karşılığında pul için sırada 30 kişiyi savunmam gerekiyordu! Neden uğruna küfür etmek ve yargılamak için bu kadar çok zaman harcamak? Bu talihsiz markayı 100 kez satabilirdiniz. İşte böyle bir müşteri odaklılığı.
2. İkinci durum, örgütün müdürü olarak bana gelen mektubu vermeyi reddettikleri zamandı. Mektubu almak için sadece pasaportun gerekli olduğunu açıkça belirten bir bildirimle geldim. Sonuç olarak, durum saçma: İsmim ve pasaportumla bir bildirimim var, benim adıma bir mektupları var ama onu vermeye başlamadılar. Örgütün tüzüğünü gösterdim ama onlar tam olarak atama emrini talep ettiler. Bu hiçbir yerde belirtilmedi, ancak adresime, benim adıma gönderilen mektubun her şeyin pasaportla doğrulandığını anlıyorlar. Prensip olarak vermediler, şikayet yazmam ve harcanan zamanı kabul etmem gerekti.
Sadece henüz böyle olmayı başaramayan yeni çalışanlar yüzünden 1 puan vermiyorum.
Korku!!! Emekli maaşları nasıl dağıtılıyor??? Uyarı olmadan!!! Bu nedenle, birçok sorun ortaya çıkıyor, yatalak engellilere karşı kesinlikle korkunç bir tutum. Dediler ki:"Biz kimseye hiçbir şey borçlu değiliz ve hiçbir şey borçlu değiliz. " Bu, yaşlılara ve engellilere yönelik tutum mu? 12 Ekim'de engelli yaslanmış karıma emekli maaşı getirmediler!!! Ve çağrı yok, açıklama yok!!!
Güzel postane, ferah, elektronik kuyruk ve klima var. Kibarca hizmet veriyorlar, bana ortak daireyi nasıl ödeyeceğimi açıkladılar) ve Çin'den gelen paketler iyi teslim ediliyor. Bazen bir sıra olur veya bilgisayarlar bozulur, ancak bunlar küçük şeylerdir
Şık onarımlar, ortalamanın üzerinde bakım, ancak her zaman birçok insan var. Ancak servis için birçok pencere de var - dörde kadar ve neredeyse her zaman hepsi çalışıyor.
Tadilattan sonra biraz ferah ve daha keyifli hale geldi. Sıralar aynı kaldı. Kibar personel, her zaman hoş ve düzenli görünüyorlar. Ödemelerin yapılmasına vb. Yardım ediyorlar, yardımı reddetmiyorlar ki bu çok hoş
normal postane. personel cana yakın, kuyruklar nadiren toplanıyor. elektronik kuyruk, her zaman en az 2 pencere çalışır. Diğer her şey devletteki her şey gibidir.
Çok az insan var, oldukça uygun bir konumda, binanın yan tarafında olması üzücü. Personel cana yakın, genç kız hizmet etti ve her zaman gülümsedi: genç, neşeli olanın anlamı budur) oda iyi havalandırılmış ve havadar.
İğrenç!!!
Öğle yemeği aynı anda iki pencerede, şu anda sadece bir pencere çalışıyor. Gazete satın alın, gönderiyi tek bir pencerede gönderin.
Eskiden canlı sırayla daha kolaydı.
Korku, öğle yemeğinde gazete al, 40 dakika bekle
Onarımdan sonra çok kötü olmadı
Uzmanlar kibar, yardımseverdir, eğer bir şey bilmiyorsanız her zaman size söyleyeceklerdir.
Doğru, bazen çok büyük kuyruklar var
Onarımdan sonra güzel ve temiz. Personel yeterli. Her zaman kuyruklar vardır. Bazen elektronik kuyruk bozulur. Derhal çalışırlar. Zarflar, kutular, kartpostallar, kırtasiye vb.
UPD: 29/09/21 tarihinden itibaren onarım için kapalıdır.
Elektronik kuyruğun uygulanmasından sonra çok daha kolay ve daha uygun hale geldi, ancak yoğun saatlerde bekleme süresi hala uzun ve aynı zamanda kural olarak 2-3 uzman çalışıyor (kural olarak, bir pencere gönderilerin alınmasını / düzenlenmesini, geri kalanı evrenseldir). Mevcut bir ödeme terminali var, ancak salona ziyaretçilere tavsiyelerde bulunabilecek ve böylece uzmanları boşaltabilecek bir uzman eklemek bir artı olacaktır.
Mükemmel bir departman, güler yüzlü, özenli personel, her zaman yardım edecek ve sıralarla ilgili olarak her yerde olduğu gibi size yardımcı olacaklar.
Orijinalini göster
3
Шпак птица такая
7. seviye şehir uzmanı
1 Eylül 2023
kaba personel, çalışma düzenlemelerine uymuyorlar. Postanede çalışmayı sevmiyorsanız, istifa edin ve hayalinizdeki işi alın, sadece insanların ruh halini bozmanıza gerek yok, kimse size hiçbir şey borçlu değil ve zaten oturuyorsanız, ağzınızı kapatıp işinizi yapın.
Normal postane. 40 yaşlarında bazen ikamet ettiğiniz yerde kullanmak zorundasınız. Oldukça sıkışık. Emeklilerden kalıcı kuyruklar. Hiçbir şey çabucak yapılamaz. En az 30 dakika planlamanız gerekir ve çoğu zaman ziyaret yaklaşık bir saat sürer.
Departman harika çalışıyor gibi görünüyor ve sorumlu kızlar.Ancak hizmetler pencerelere göre bölünmüştür ve faturalandırma döneminde en az bir kez paketi göndermeye karar verirseniz, yaklaşık iki saat beklemenizi bekleyin.
Onarımdan sonra tamamen iyi oldu)
Çin'den takip etmeyen paketler için ayrı bir odanın çalışma saatlerinden memnun kaldık.
Elektronik kuyruk. Güler yüzlü çalışanlar.
Posta gibi posta, mümkün olan her şey gibi çalışır ( hizmetlere bağlı olarak). Servis personeli her zaman güleryüzlüdür. Çin'den takip etmeyen paketler için özel bir departman var, gelip aldım. Sıraya girmeye gerek yok.
Normal postane, nispeten küçük. Bekleme sürecini büyük ölçüde basitleştiren bir elektronik kuyruk mevcuttur. Gerçekten sinir bozucu olan şey, emeklilerin, kamu hizmetlerinin ve cep telefonlarının ödeyenlerinin yanı sıra araba poliçe sahiplerinin topladığı kuyruklardır. Benim düşünceme göre, internet çağında, tüm bu ödemelerin infokiosklar, ATM'ler veya internet bankacılığı yoluyla yapılması basit ve kolaydır. Plastik için emekli maaşı almak daha kolaydır ve araba vatandaşını bir sigorta acentesine ödemek Belposta'nın operatöründen daha uygundur. Kesinlikle daha hızlı!
En korkunç organizasyon. Doğrudan randevu - posta öğeleri!!! Ancak ödeme kuyrukları nedeniyle, sıranızı zorluk çekmeden savunmanın bir yolu yoktur. Kuyrukta sık sık kavgalar var, verilen para miktarını hesaplayan CCTV çalışanlarının kameraları yok - genellikle değişiklik yapmadıklarını tartışıyorlar.
Yaz aylarında oda havasız çünkü klimacılar çalışmıyor ve günün sonunda pek çok insan var.
Harekete geçin!!!! Vardiyanın bitiminden 10 dakika önce "ödemeler" hizmetini imkansız hale getirin!!!!! Terminalle ilgili yardım için bir çalışan bulun!!! Kameraların, operatörlerin para transferi yapma ve teslim etme konusundaki argümanından daha emin olmaları için pencerelerin üzerine monte edin!!!
Artıları: Dayanıklı, güzel kadın operatörler!
Her zamanki postane ofisi.Elektronik bir kuyruk var.3 pencere var ama daha çok 2 pencere çalışıyor.Bekleme, kuyruğun farklı zamanlarında her zaman uzundur.Aliexpress'ten bir paket almak her zaman kapıda mümkün değildir ve elektronik kuyruktan alma sırası gelip 1 saat, 1, 5 sırada beklemeniz gerekir.İyi konum
O çok sayıda insana yalnız. Ancak operatörlerin çok iyi bir çalışma hızı var. Sıra büyük, ancak işçilerin meslekçiliği sayesinde çok hızlı hareket ediyorlar.
Orijinalini göster
3
1
CCM
12. seviye şehir uzmanı
30 Haziran 2023
iyi posta iyi onarım personel iyi konum iyi
Orijinalini göster · Русский
3
1
İ
İsimsiz yorum
15 Haziran 2021
Sadece elektronik sıraya ve ana salondaki kızlara bir değil iki bahse giriyorum. Teslimat departmanında, herkese «senin için» ve hoş olmayan bir tonda hitap eden pek iyi huylu olmayan bir kadın çalışıyor. Her seferinde içeri girmek iğrençtir.
Çok yavaşlar. Bunlar, zar zor bir şey yapan ve düşünen insanlar ve tüm dünyanın beklemesine izin verenler! Üç kişi 35 dakikadır, bu acımasızdır, ancak sıra birikmektedir ve eğik bakışlar olmaması için müşteriler anneanneler orada değildir ve her şey için ödeme yapmadılar, tamamen bir ödeme yapıldı
Paket geldiğinde uzun bir iş gezisindeydi. Aynı adreste kayıtlı olan kız kardeşe paketi vermediler, beni bekleyeceklerini söylediler. Sonuç olarak, parsel Çin'e geri döndü(((