Personel kibar, sosyal, neredeyse hiç sıra yok, kupondan hızlıca geçiyorsunuz, gönderiyorsunuz, alıyorsunuz, soru sormuyorsunuz. Doğru, ilk gittiğimde kayboldum, çünkü geçmek zor ve çok az isim var
Normların postası. Ama! Onu aramak için tüm istasyonda koştuk. Yazıtlar nereye gittiği belli değil. Postaneye sadece merdivenlerden yandan gidebileceğinizi bilmiyorsanız, hayatta bulamazsınız. Yakınlarda bir kahve dükkanı çalışanına sordular - bilmiyorlar!)
Şubede neredeyse hiç sıra yok. İşçiler her şeyi hızlı bir şekilde yapıyor. Kayıtlı yazışmalar gönderiyordum. Nasıl düzenleneceğini önerdiler. Gerekli tüm bilgiler standlarda yer almaktadır.
16 Aralık'ta saat 20: 00'ye kadar postaneye geldim, genç kız oturuyordu, maalesef adını hatırlamıyordu. Güzel, nazik, anlayışlı bir kız her şeyi anlattı, paketlerin gönderilmesine yardım etti, böyle bir hizmetle ilk kez postanede buluşuyorum. KIZ SİZ GÜZELSİNİZ!
Çalışana çok teşekkür ederim Ekaterina Vaida, çok cana yakın ve kibardı, kartpostallar göndermemize ve hatıra olarak satın aldığımız Belarus pullarını seçmemize yardım etti :)
Bu aslında bir tür kabus. Moskova'ya kartpostal göndermelerine izin verilmedi, başka bir belposhta'ya gönderdiler, bu nedenle trene yetişemedim ve işaretlerle Moskova'ya ulaştım, internet yoktu, Smolensk'ten yazıyorum.
Sürekli uyuyan posta işçileri.....Sırada 3 kişi var ama en az yarım saat oturacaksın
Orijinalini göster · Русский
Н
Ноунейм
3. seviye şehir uzmanı
25 Kasım
Hatırladığım kadarıyla postane günün her saati açıktı, bu birçok kişiye yardımcı oldu! Pekala, şimdi görünüşe göre tüm ülke için TEK bir tane yok. Hiçbir yere yürüyüş yaptığınız için teşekkür ederim.
Teneke . 21. yüzyılda parseller için ayrı bir pencere açılamaz. Ortak çalışanlar diğer ödemelerin hepsi bir arada ve terminal kırıldı. Bir ay yapamazlar.Sonuçta sen posta ya da bankasın.
Daha da kötüleşti. Neden istasyonda en az bir pencereyi yuvarlak gün için yapmıyorsunuz? Burası tren istasyonu. Burada insanlar geceleri gelip gidiyorlar.
Güler yüzlü ve hızlı hizmet. Çok yer var. Oradayken sıra yoktu. Yakınlarda bir banka var
Orijinalini göster · Русский
1
1
А
Арина И.
5. seviye şehir uzmanı
24 Aralık 2022
Postayı 24.12 saat 19: 20'de ziyaret ettik.
Ekaterina Dmitrievna Vaida, skor tahtasında olduğunu iddia ederek bilet numaramızı kaçırdı. Sıramızı beklememize ve tek bir rakamı kaçırmamamıza rağmen, müşteri hizmetleri yaklaşık 5 dakika sürdüğü için fark etmemek zordu. Son rakam 322idi (numaramız 324), ardından 326 numarayı davet ettiler, Katerina'nın zaten davet edildiğimizi cevapladığı numaramızı neden kaçırdığımızı öğrenmeye geldik. Dikkatleri de dahil olmak üzere personelinizle çalışma kurun. Hizmete kurduktan sonra bize hizmet verildi. İnsan faktörü var, ancak daha önce bulunduğumuz ve davet edilene kadar başka bir müşteriyi oda numarasıyla beklemek zorunda kaldığımız iddia edilmemiz can sıkıcıydı.
Kibar kızlar her zaman gerekli tüm sorunları çözmenize yardımcı olacaktır. Genellikle burada fotokopiler yapmanız gerekir. Büyük sıralar yok, birçok pencere çalışıyor.
Orijinalini göster
3
Мария Ш.
7. seviye şehir uzmanı
4 Mart 2021
Personel çok kibar, yeterince hızlı çalışıyorlar. Genellikle diğer bölümlerde olduğu gibi kuyruklar birikmez. Tek dezavantajı, ancak bu daha çok bu şubeye ait değil, genel olarak idareye bağlı olarak, şubenin çalıştığı hiçbir yerde belirtilmiyor, çünkü onarım için kapalı
Tren istasyonunda elverişli bir konuma sahiptir. İnternet erişimi olan bir bilgisayarda tren bekleme süresini geçirmek mümkündür. Çünkü Wi-Fi sık sık yavaşlıyor
Eskiden servis çok hızlıydı... ancak elektronik kuyruğun tanıtılmasından sonra bozuldu... Sıralarını bekleyenler için yerler bir şekilde düzenlenmiştir... Yoğun saatlerde 30 kişilik sıra beklemek zorunda kaldı... yaklaşık 1,5 saat!..