Harika personel, her şeyi çabucak resmileştirdiler. Geçidiydik, otelden çıktığını gördüm, kartpostal göndermeye karar verdim. Çalışanlara teşekkür ederim. Her şey kültürel ve keyifli
Küçük bir postane ama çok popüler. Elektronik kuyruk beklemeyi kolaylaştırır. Genellikle iki pencere çalışır. Bekleme odasında terminal üzerinden bağımsız olarak ödeme yapabilirsiniz. Eksilerden: neredeyse her zaman sıra, "sırayla" çağrılır, nadiren istediğimiz gibi posta hizmetlerine öncelik verirler.
Hiçbir şey değişmez, bekleme süresi çok uzundur, bir veya iki saat oturabilir veya hiç beklemeden gidebilirsiniz!! Paketleri yalnızca Avrupa postası ile göndermek!!! En fazla bir iki kişi çalışıyor.
Yeryüzündeki cehennemin bir şubesi, "onarımdan" sonra odayı 2 kat azalttılar, insanların akınında çalışan 2 pencere oturacak hiçbir yer yok, havasız, ancak asıl mesele, çok sayıda insanla sakince ara vermeleri ve 1 pencereden çalışacak bir şeyin kalmasıdır ( molaya karşı hiçbir şeyim yok, insanların da dinlenmeleri gerekiyor, ama en azından bir kez zamanında dönseler)
Bu organizasyonda insanlara normal bir çalışma ve hizmet süreci olması için ne olması gerektiğini bilmiyorum. İş için buradaydım (bir mektup göndermeliydim), SOS adamları 40 dakika sırada. İlerlediğiniz her şey elektronik bir kuyruktur.
Tavsiye etmiyorum
Normal posta, iyi kibar personel, ancak birçok insanın, özellikle yaşlı emeklilerin çok biriktiği günler vardır, sıranızı beklemekten yorulursunuz, oturacak yer bile yoktur
4 yıldızlı kuyruklar nedeniyle, uzmanlar pencerelerde yavaş yavaş çalışıyorlar, bu yüzden büyük bir kuyruk oluşuyor. Sonuçta, müşterilere daha hızlı hizmet vermektense hayat hakkında sohbet etmek daha iyidir.
Kötü bir ayrılma değil, sadece sürekli kuyruklar nedeniyle eksi yıldız. Ne zaman gelse gelsin, kuyruklar her zaman büyüktür. Genel olarak, sıra elektroniktir, "oturmak" için yeterli yer vardır, yakınlarda bir durak vardır.
Eksi beklentiler, artı hizmet, artı paketler, paketleme önerileri. Büyük bir eksi, göreve geldiklerinde, insanların büyük çoğunluğunun ortak hizmet için ödeme yapmasını beklemek zorunda kalmaları ve posta hizmetlerine ihtiyaç duyan insanların oturup ana sırada beklemeleri, ayrılık olmaması ve bu kötü bir şey olmasıdır.
10/20/2023 tarihinde saat 17.53'te kasiyer sıraya girmeden kadına hizmet etti. Neden kuponlarınız var? Çocuğu olan bir kadın neden sıraya girmeden kime hizmet ettikleri belli olmadığında beklemek zorunda? Akrabalara öncelik verildiğini anlıyorum ama şimdiden utanırlardı!!!!!!
Her zaman kuyruklar vardır. Çok yavaş çalışıyorlar. Çok sayıda ziyaretçiyle müdür, yeterli çalışan olmasına rağmen ek bilet gişeleri açmaya çalışmaz. Elektronik bir kuyruk var.
Orijinalini göster
3
3
İ
İsimsiz yorum
23 Mart 2023
Müşteri hizmetleri en az 10 dakikadır, bundan sonra 5 dakikalık pencere hala boştur, her zaman kuyruklar vardır, oturacak ve birkaç saat bekleyeceğiniz yerler vardır
Postaneye postaneyi almaya gelmen sinir bozucu ve orada peni ve diğer şahsiyetler mümkün olan her şey için para ödüyorlar. Yönetime, amaçlanan amacına uygun gelen normal insanların oraya hiç gelmemesi için postanelerde yiyecek satma ve bal hizmetleri sağlama olasılığını düşünmesini öneriyorum.
Görünüşe göre posta ve posta, tüm standart işlemler, mallar, elektronik kuyruk, hızlı servis... Ama hangi grymzy'ler operatörlerdir! Geleceksin, gülümseyeceksin, merhaba diyeceksin - sana hiçlikmiş gibi bakacaklar, kuponunuzu sessizce ve kıvrık bir suratla alacaklar, operasyonu sürekli yanıp sönerek yapacaklar ve neredeyse değişikliği veya çeki geri atacaklar. Ve sonra yarım gün yürüyorsun ve sence bu teyzeye kötü şeyler yaptığımda ne yapacağım? 21. yüzyılda bu davranış kabul edilemez
Genellikle her şey yolunda gider, yavaşlamamaya çalışırlar, ancak geçen gün internetle ilgili bazı sorunların olduğunu ve bir müşteri için çok zaman harcandığını ve orada hareket etmeyen büyük bir kuyruğun toplandığını söylediler.
Korkunç operatörler, eşlerinin pasaportu için bir paket vermediler. Eşimi ve çocuğumu eve götürüp bu postaneye götürmek zorunda kaldım. Bu postaya son kez bir paket sipariş ediyorum. Korkuyu kimseye tavsiye etmiyorum.
Her şey iğrençtir.
Postacılar posta kutusuna küçük paketler (özel olmayan) atmazlar, paket kutuya kolayca çıksa da postaneye gitmeniz ve postaneye almanız gerekir.
Dün postaneden aradılar ve bir kez daha kutuya girmediklerini söylediler, aslında her şey içeri giriyor (fotoğrafı ekledim)
Basit, küçük bir paket almak için 50 emekliden oluşan bir sıraya oturmak cidden mi? Bir dahaki sefere kitaba bir şikayet yazacağım.
Hızlı bir şekilde çalışmıyorlar, ama oldukça net bir şekilde çalışıyorlar. Elektronik kuyruk uygun bir şeydir) işçiler bir kez bile kaba değiller, sorular ortaya çıkarsa ayrıntılı olarak açıklıyorlar.
Oradaydım ve hoşuma gitti ! Pek kalabalık değil, sıra, bazı bilgiler var. Her şey açık
Orijinalini göster
2
Р
Роман Неведомский
7. seviye şehir uzmanı
23 Ağustos 2023
Burada emeklilik yaşında yeni arkadaşlar bulabilirsiniz!
Orijinalini göster · Русский
4
natalia k
5. seviye şehir uzmanı
9 Ağustos 2021
08/7/2021 (Cumartesi) saat 12'deydi. Sıra yoktu. 3 uzman çalıştı. Elektronik bir kuyruk var. Mektubu birinci sınıf olarak gönderdim ve devlet vergisini ödedim (ayrıntıları verdim). Pasaporttan yazmalarına rağmen çekte soyadımı doğru belirtmediler. Bunu hemen fark etmem ve her şeyi hemen düzeltmem iyi oldu. Genel olarak, her şey yaklaşık 10 dakika sürdü.
Korkunç ayrılma!!!
Küçük bir kutu gönderdim, birkaç kez açıklığa kavuşturdum "küçük bir pakette!!".Sonuç olarak, parselle (ki bu 2.5'te daha pahalıdır))) ve Yavidovich'in çalışanından bir sürü hoşnutsuzluk var.Küçük bir pakete yeniden göndermeyi reddettim.
Şikayette bulunacak vaktim yoktu ama bir dahaki sefere bu kabalığı böyle bırakmayacağım.
Postanın posta gibi olduğu anlaşılıyor, ancak en yakın olanla karşılaştırırsak, burada kuyruklar bulamadım. Paketi 15 dakikada gönderdim ve bunun nedeni uzun zamandır kendim uğraştığım içindi. Başka bir koğuşta, sadece 30 dakika kuyrukta durdum.