Minsk'teki tüm postalarda olduğu gibi, kuponların sırası temiz, sakin, Belposta'nın son derece kibar çalışanlarıdır. Ancak pratikte kuyruk yok, gün boyunca nadir ziyaretçiler geliyor veya en fazla 1-3 kişi geliyor.
Nezaket zaten Belarusluların karakteristik bir özelliğidir!
Çok yavaş çalışıyorlar. Daha önce bir paket için bilet alırsın, paketi ve transferi alabilirsin. Şimdi para transferleri ayrı. Sıra beklememiz gerekiyor. Tımarhaneye. 40 dakikalık kuyruk artı bir tane daha beklemeniz gerekiyor. Ve geçmişte iki bilet gişesi donmuştu.
Elektronik kuyruk her zaman çalışmaz, genellikle arızalar olur. Uzun zamandır onarım yapılmadı. Personel iyidir, size ne ve nasıl en iyi yapılacağını söyleyebilirler.
İyi bir departman, her zaman temiz, personel kibar. Personelin gülümsemediğini okudum. İnsanlar üzerlerine o kadar çok kir döküyorlar ki bu şaşırtıcı değil. Karşılığında bir gülümseme alabilmek için bazen gülümsemeyi kendiniz öğrenmeniz gerekir. Herkese iyilikler! Ve bu şubenin çalışanlarına en iyisini diliyorum.
Sağlığınızı ve sinirlerinizi bozmak istemiyorsanız, ayın 18'inden 24'üne kadar oraya gitmeyin. Orada teknik olarak en geri kalan emekliler emekli maaşı alıyor ve her şeyi ödüyorlar.
Her ne kadar paketi ayrı bir elketron kuyruğunda hızlı bir şekilde gönderip alacaksınız.
Temiz ve düzenli bölme. Pencerelerin dışındaki bayanlar deniyor. Her zaman kucaklayacaklar ve size söyleyecekler. Bu sadece seçim için olduğu gibi tamamen kaşlarını çatmış ve gülmeyenler. Çok fazla kuyruk yok.
Kızlar ellerinden geldiğince deniyorlar. Bazen kuyruklar çok büyüktür. Ancak yeterince hızlı servis yapıyorlar. Tüm postalarda yeterli çalışan yok. Postanenin büyük bölümü. Ancak bekleyecek yeterli yer var.
Posta, çok uygun olan elektronik kuyruğu kullanır.Bekleme süresi emeklilerin akınına bağlıdır.Emeklilik çağındaki müşterilerle zor psikolojik çalışmalarda personele minnettarım.Temiz, rahat.Çin'den gelen paketler sıraya girmeden ayrı bir pencerede alınabilir.Çalışmanız için teşekkür ederim.
Bu, özenli ve duyarlı, en iyi çalışanlarla en iyi iletişim şubesidir.Her müşteriye saygılı davranırlar.Ve postacılar genellikle aslardır.Ne hava, ne mesafe, ne de yük onları korkutmuyor!!!!
Dikkatli değiller, her zaman memnun değiller, özellikle daha genç olanlar.
Kişisel hesap yanlış hesap verebilir, vb...
Gülümsemiyorlar, genel olarak pek hizmet vermiyorlar...
Mahalle üzüldü ve olduğu gibi tek başına postane var, sıra bir zamanlar şarap için olduğu gibi sokakta işgal ediliyor, bölgede bir postane daha açmaya değer olurdu..
Aliexpress'ten bir paket almak için yaklaşık bir saat beklemek zorunda kaldım. Ayrıca depolama için ödeme yapmak zorunda kaldım Bu hizmeti kullanmayın, paketleri teslim etmek için başka bir hizmet kullanmak daha iyidir
Prensip olarak şikayet yok.
Ölçülü kuyruklar. Elektronik.
Evet, bina harap olmuş, ancak personel hayırseverlikleriyle olumsuzlukları dengeliyor.
Temiz, mantıklı, yetkin bir şekilde.
Mümkün olduğunca çabuk çalışmaya çalışıyorlar, bazen çıkıyor, bazen olmuyor. Personel bazen kaba davranıyor, genel olarak her şeyi anlatacak ve açıklayacaklar.
Yavaş çalışıyorlar, her insandan sonra 6-7 dakika ayrılıyorlar, iğrenç bir tavır var, 2 pencere yeni çalışıyor ve 8 posta işçisi var, oturuyorlar ve dün kimin nasıl ve nereye gittiklerini keskinleştiriyorlar, sadece dehşet verici
Bu muhtemelen ayın 20'sinden sonra herhangi bir postaya gitmemek daha mı iyi? Emekli maaşları ve sosyal yardımlar ödeniyor, karanlık insanlar! Bu saatte postaneye gidin!
Orijinalini göster
3
Arvid
30. seviye şehir uzmanı
26 Aralık 2020
Burası muhtemelen Minsk'teki en kötü postanedir.
Teslimatta nakit ile mektubu almak için 55 dakika sırada bekledim! 55 dakika, Carl!
Neden orada bir elektronik kuyruk var (5 maddeden seçim yapabilme imkanı ile) tamamen net değil, çünkü sonuç olarak, yine de bir sırayla hareket ediyorlar.
Personelin çalışma hızının düşük olduğunu söylemek hiçbir şey söylememek demektir!
Hizmetin kalitesi çok iğrenç!
Genel olarak, buraya gitmeme fırsatınız varsa, gitme!
Orijinalini göster
6
F3lix_CL
9. seviye şehir uzmanı
3 Temmuz 2021
İyi ayrılma. Klima var. Temiz. Bazen Belpost'ta çalışırken, o sırada meslektaşlarıyla hoş bir sohbetle meşgullerse, birine hizmet etmek ve yardım etmek zorunda olmadıklarına inanan kaba personel ve bireysel çalışanlar vardır.
Orijinalini göster
3
Евгения Карпова
10. seviye şehir uzmanı
17 Kasım 2022
Masalarda yeterli kalem yok. Servis kasasının kendisinin bir şeyleri var ve doldurması gerekiyor, çok uygun değil
Özel yazışmaların düzenlenmesi bölümünde kasvetli, kızgın ve kibar olmayan çalışanlar çalışıyorlar.
Orada olmak hoş değil ve ruh hali bütün gün kötüleşiyor.
Gülümsemelerini, iyi doğalarını taksalardı, hem kendilerini hem de işlerini süslerlerdi!!!
Kayıtlı mektuplar taşırlar. Eve teslim edildiklerini işaretler, kimse yok. Ama kendin almaya geliyorsun, depolama parasını ver derler. Biz her zaman içeri gireriz. Bir sorun var, karısı evde oturuyor. Yalan söylüyorlar, yalan söylüyorlar, yalan söylüyorlar. Muhtemelen Yukarıdakilerden gelen emir, parayı oymak☝️
Elektronik kuyruk, çok kibar personel. Hızlı servis. Eksilerden - 15'ten 25'e kadar emeklilerden oluşan büyük bir kuyruk, posta ürünleri için kupon alan ve komunalka ödeyenlerin sayısıdır
Bölge ofisi "Belpochta". Müşterileri ağırlamak için beş pencereli küçük bir oda. Parsellerin, banderollerin, kayıtlı mektupların, emekli maaşlarının, para transferlerinin, aboneliklerin, araba sigortalarının, kredilerin ve cezaların geri ödenmesinin vb. Kabul edilmesi ve verilmesi Klima ve beklemek için çok sayıda oturma yeri vardır. Elektronik servis kuyruğu.
Servis çok hızlı değil. Elektronik kuyruk. Bazen birinin numarasını kaçırıyorlar. Öğrenmeye çalıştığınızda, sistemin otomatik olarak çalıştığını söylerler. Her zaman toplantıya gitmezler ve numarayı tekrar almak zorunda kalırlar. Kendisi böyle bir duruma düşüyordu.