Bu postaneyi sürekli kullanıyorum. Tadilatlarından geçtiler ve çeşitli ürünlerle (fırın tepsilerinden bebek mamasına, battaniyeli deterjanlara kadar) bütün bir departman ortaya çıktı ve fiyatlar çok yüksek değil. Ama yine de bu posta ve burada astar ortaya çıktı. Pencere, kayıtlı mektuplar veren penceredir, gönderilecek mektupları kabul etmez ve "yeni" pencereye mektup göndermeyi başardıysanız, size kayıtlı mektuplar vermeyecektir! Böylece postaneye geldikten sonra bir şeyler almak (mektuplar), 2 bilet (elektronik kuyruk) almanız gerektiği ortaya çıkıyor - birini göndermek, ikincisini almak! Bu konuda çok az kolaylık var, ancak postaneye gitmek için zamanınız var.
Posta, tüm postalarımız gibidir. Bazen memnun kalırsın bazen yanarsın, bu yüzden hepsini orada kırmaya hazırsın. Bu belpost'ta, yalnızca nispeten iyi bir ekipten memnun, ancak içeride rahat bir sıra beklemek için yeterli alan var. Boyama sayfalarıyla çizmek için ayrı bir artı onlar için bir çocuk masası var.
Elektronik kuyruk mümkün olduğunca beceriksizce çalışır.... Eğer bir paketle geliyorsanız, küçük ödemelerle gelen herkesi kaçıracaksınız, vb.
Personel de aceleci değildir ve ortaya çıkan herhangi bir konuda size yardımcı olmayacaktır. Omuz presi (bilmiyorum şeklinde) size sağlanmıştır. Ve sonuç olarak: boşa harcanan zaman ve sinirler boşuna...
Kötü bir şube değil, çalışanlar yetkin, pozisyona giriyorlar, sırada bekleme süresi minimum, benim için dezavantajı, bana en yakın olmaması, ancak burada paket almak zorunda kalmanız, bu kesinlikle çalışanların hatası değil
Postane 73, buraya her ay, hatta daha sık geliyorum. Ortak elbiseleri, gazı, elektriği, telefonu kapatıyorum, paketler alıyorum, çevrimiçi mağazalardan çeşitli alımlar alıyorum. Bölümümüz her zaman serindir, yaz aylarında içeri girmek özellikle güzeldir, sandalyelerin temiz bir şekilde oturacağı banklar vardır.
Bu kurum bir milyon yaşında. Ve çalışıyor) mektuplar, paketler gönderilmeden önce kullanıyorum ve hatta yakın zamanda bir telgraf gönderdim)) böyle bir hizmetin artık olmadığını düşündüm))
Kime nasıl olduğunu bilmiyorum ama bu postaneyi sevmeye başladım. Çok kültürlü işçiler, yeterince hızlı çalışıyorlar. Her şey ziyaretçi sayısına bağlı, ancak yine de eskisine kıyasla bu çok iyi bir şey.
Mükemmel şube, elektronik kuyruk çalışıyor. Her zaman hızlı ve net. Ve ayrı ayrı, kayıtlı mektupların verilmesi de harika - her şey açık, pervazlar olmadan!
Ailemin yazdığı gazetelerin dağıtımıyla ilgili sık sık sorunlar yaşanıyor. Bana açıkladıkları gibi yeterli personel yok, öğrencileri çekiyorlar. Ancak bu onların sorunu ve gazetelerin zamanında teslim edilmesi gerekiyor!
Posta personeli cana yakın ve genel olarak her şey harika, sadece bir şekilde daha hızlı müşteri hizmetleri düşünmek istiyorum, belki birkaç çalışan eklemek istiyorum ve genel olarak her şey yolunda.
En küçük paketleri teslim etmek çok zor, "başarısız teslim girişimi" yazmak daha kolay. Paketi aldıktan bir hafta sonra işin görünürlüğü ve bildiriminiz için teşekkür ederiz.
Benim bölümüm) Bu arada normal. Elektronik kuyruk, normların bakımı. Bazen çizgiler uzundur. Ama bu posta. Çalışanlar iyidir, her şeyi doldurmaya yardımcı olurlar, vb.
Her zaman olduğu gibi büyük sıralar bekliyorsunuz ve bu konuda üzülmüyorsunuz. Komisyon ve kuyruklar olmadan ödeyebileceğiniz bir cihaza mal olması iyidir. Odanın kendisi ferah, rahat osmanlılar ve personel cana yakın.
Olshevsky 11 adresindeki Belposta'nın Başkanına, bu adresteki postaneye gelen müşterilere gösterdiği hassas dikkat için büyük minnettarlığımı ifade etmek istiyorum!!! Çok teşekkür ederim!!!
Çok yavaş, misafirperver, düşmanca uzmanlar, tüm pencereler çalışmıyor.
Mektup almakla ilgili saçmalık. Bazılarını pencereden, bazılarını teslimat departmanından alıyorsunuz. Gidip nereden alacağımı bul.
Bu korkunç. Gözyaşları olmadan anlatamazsın. Beş gün boyunca mektubu aradılar (ve bu münferit bir durum değil). Bu arada, mektup tescilli, kurumsal posta sektörüydü. Bildirimin gönderilmesinden bir ay önce postanede bir mektup yatıyordu (mektup sipariş ediliyordu). Ek olarak, makbuzlardaki adresleri karıştırıyorlar (belgelere eklenmesi gerekiyor, iade bildirimlerini iadelerden ayırıyorlar ve üzerlerinde "yetkili bir kişi tarafından alındı" işaretleri yapıyorlar, bu nedenle mektubun geri döndüğünü kimseye kanıtlayamazsınız. Bu arada çalışanlar, posta hizmetleri için artan tüm fiyatların kendilerini haklı çıkarmaması ve çalışmak imkansız hale gelmesi için her şeyi yapıyorlar. Diğer bölümlerde işlerin daha iyi olmaması iç karartıcı.
Elektronik kuyruk. 3 bilet gişesi ve hepsi çalışıyor. Paketleri almak için aynı kasada hızlı bir kuyruk var. Hızlı çalışıyorlar. 15'ten 25'e kadar çok ziyaretçi var, mantıklı)))
Son zamanlarda Periyekhali yaptılar ama şimdiden ziyaret etmeyi ve birkaç sipariş almayı başardılar, her şey yolunda ama her zamanki gibi yavaş ve çok hoş!